Logo of a company

افزایش ظرفیت تولید و رفع موانع مالی بنگاه های اقتصادی مستلزم افزایش سرمایه بانک های توسعه ای است

 

محمدرضا منصوری نماینده ساوه در مجلس شورای اسلامی گفت : برای بالابردن ظرفیت تولید و رفع موانع مالی بنگاه های اقتصادی در كشور ناچاریم سرمایه بانك های توسعه ای را افزایش دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن وی تصریح كرد: گزارش فعالیت ها و نحوه اعطای تسهیلات بانك صنعت و معدن موجب ارزیابی این بانك به عنوان یكی از بانك های موفق كشور شده است.

وی افزود من فكر می كنم این بانك باید افزایش سرمایه داشته باشد تا بتواند با شناخت كافی كه از سرمایه گذاری صنعتی و سرمایه گذاران كشور دارد به تامین مالی طرح های صنعتی بپردازد.

منصوری تصریح كرد : بانك صنعت و معدن علیرغم تعداد كم شعب و كارمندان و سرمایه اندك خود فعالیت خوبی داشته و بی شك با افزایش سرمایه ، ما شاهد عملكردی به مراتب بهتر از این بانك خواهیم بود.

نماینده ساوه در خصوص نقش بانك صنعت و معدن در تامین مالی طرح های بزرگ صنعتی نظیر پتروشیمی بیان داشت: فعالیت های این بانك در راه اندازی طرح های زیربنایی موجب می شود تا در صورت بروز مشكل در بازار نفت كشورمان ، در زمینه تولید و عرضه محصولات دچار وقفه نشویم.

نماینده یاد شده با اشاره به طرح رونق تولید گفت: این طرح به صنعتگرانی كه نیاز به نقدینگی داشتند كمك زیادی كرده و در زمینه نگه داشتن اشتغال موجود نیز تاثیر زیادی داشته است.

منصوری گفت: باید دقت شود تا اهلیت متقاضیان تسهیلات محرز شده و این وام ها به كسانی داده شود كه واقعا اهل تولید هستند و خوشبختانه بانك صنعت و معدن در زمینه یاد شده موفق عمل كرده است.