ثبت نام طرح ترافیک 96 از 18 آذر ماه آغاز می شود 
چاپ 

ثبت نام طرح ترافیک ۹۶ از ۱۸ آذر ماه آغاز می شود

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ثبت نام آرم های سالانه ورود به محدوده طرح ترافیک از روز پنجشنبه ۱۸ آذرماه ۹۵ آغاز می شود.

مصطفی قنبرنژاد افزود: متقاضیان تا سی‌ام آذر فرصت دارند تا از طریق آدرس اینترنتی www.tehran.ir نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه مطابق سال های گذشته ثبت نام آرم طرح ترافیک الکترونیکی بوده و از طریق سایت شهرداری تهران صورت می‌گیرد تأکید کرد: برابر قانون مجوز طرح ترافیک برای خودروهای فرسوده صادر نمی شود.

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در عین حال تصریح کرد: در این دوره نیز مانند دوره قبل، به جز آمبولانس‌های اورژانس تهران، خودروهای امدادی آتش نشانی و خودروهای پلیس و همچنین اتوبوس‌های شرکت واحد تهران و تاکسی‌های تهران که تمام یا بخشی از مسیر آن‌ها در محدوده طرح ترافیک قرار دارد، تمامی خودروهای عمومی و امدادی که نیاز به مجوز دارند، باید نسبت به اخذ مجوز طرح ترافیک اقدام کنند.

وی گفت: در غیر این صورت ورود آن‌ها به محدوده طرح ترافیک به منزله تخلف ورود ممنوع خواهد بود.

قنبرنژاد از شهروندان خواست در صورتی که ورود هر روزه آنها به محدوده طرح ترافیک ضرورت است نسبت به ثبت نام اقدام کرده و در غیر این صورت از آرم‌های روزانه و هفتگی استفاده کنند.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو