بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از چند طرح صنعتی در استان فارس 
چاپ 

بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از چند طرح صنعتی در استان فارس

علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانك صنعت ومعدن به همراه معاون استاندار فارس، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت این استان و مدیر شهرك بزرگ شیراز صنعتی با حضور در این شهرك از طرح‌های صنعتی توسط این بانك تامین مالی شده بازدید كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن ، افخمی در این بازدیدها كه از شركت‌های بالان صنعت، شیرین صمغ ، زیبا طاق صنعت ،پارسین گستر جنوب، صنایع شیشه و پلاستیك دنیا و شركت ب‌آ (ستاره یخی آسیا) صورت گرفت از نزدیك با روند پیشرفت و برخی مشكلات پیش‌روی شركت‌های یاد شده آشنا شد.

گفتنی است شركت بالان صنعت در زمینه ی ساخت انواع بالابر در شهرك صنعتی بزرگ شیراز فعالیت می‌كند و تاكنون جهت راه اندازی و تولید ، مبلغ ٥٦ هزار و ٥٠٠ میلیون ریال سرمایه ثابت و ١٠٠ میلیون ریال سرمایه در گردش از بانك صنعت ومعدن تسهیلات دریافت كرده و تعداد ٢٢٠ نفر اشتغالزایی كرده است.

شركت شیرین صمغ با دریافت ١٥ هزار میلیون ریال تسهیلات ثابت و ٤٥ هزار میلیون ریال سرمایه در گردش در زمینه‌ی تولید پودر و عصاره شیرین بیان فعالیت می‌كند و برای ٦٢ نفر اشتغال ایجاد كرده وشركت زیبا طاق صنعت با دریافت ٢٥ هزار میلیون ریال سرمایه ثابت و ١٦ هزار میلیون ریال سرمایه در گردش به تولید انواع تایل و برد‌گچی می پردازد.

شركت پارسین گستر جنوب نیز كه٢٠ هزار میلیون ریال سرمایه ثابت و ١٧ هزار و ٥٠٠ میلیون ریال سرمایه در گردش از این بانك دریافت كرده در زمینه‌ی تولید انواع ساندویچ پنل فعالیت می‌كند.

مدیرعامل بانك صنعت ومعدن در ادامه سفر خود به شیراز از شركتهای صنایع شیشه و پلاستیك دنیا و شركت ب‌آ (ستاره یخی آسیا) نیز بازدید كرد كه شركت صنایع شیشه و پلاستیك دنیا در زمینه تولید انواع بطری‌های شیشه‌ای و شركت ب‌آ در خصوص مواد غذایی آماده به فعالیت می پردازند.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو