تصویب ٣ طرح کسب و کارهای نوپا در بانک صنعت و معدن 
چاپ 

تصویب ٣ طرح کسب و کارهای نوپا در بانک صنعت و معدن

طرح‏های طبازیست پلیمر، صبا تجهیز سبلان و ریزسامانه‏های سبز آینده كه توسط دانشگاه صنعتی امیركبیر و به عنوان كسب و كار نوپا به بانك صنعت و معدن معرفی شده‏اند، توسط شعبه صندوق توسعه ملی این بانك تامین اعتبار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‏ رسانی بانك صنعت و معدن در مجموع مبلغ ١٠ میلیارد ریال توسط این بانك برای اعطا به طرح‏های یادشده به تصویب رسید و این طرح‏ها پس از اجرا و بهره‏برداری برای ٢٤ نفر اشتغال ایجاد خواهند كرد.

طرح طبازیست پلیمر انواع پانسمان‏ها (پوشش‏های) زخم بر پایه فیلم بیوپلیمری تولید خواهدكرد، محصول طرح سامانه‏های سبز آینده تگ هوشمند جهت نگهداری اطلاعات كالا از قبیل شرایط دما، رطوبت، تاریخ تولید و … خواهد بود و تست‏های آستانه بویایی، تست بویایی ویژه كودكان، ویژه پزشكی قانونی، حجم بویایی، بویایی ویژه صنایع، تشخیص آلزایمر و درمان اختلالات بویایی به روش اولفكترین از محصولات طرح صبا تجهیز سبلان محسوب می‎‏شود.

گفتنی است نخستین جشنواره ملی كسب وكارهای نوپا در حوزه صنعت و معدن به منظور بررسی روش های حمایت از این كسب و كارها روزهای ١٠ تا ١٢ اسفندماه سال گذشته با همكاری بانك صنعت و معدن، وزارت صنعت،معدن و تجارت و دانشگاه صنعتی امیركبیر در محل این دانشگاه برگزارشد.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو