Logo of a company

اخبار بانک مسکن

شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن گواهینامه تعالی منابع انسانی دریافت کرد

 

شرکت تأمین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن در دوازدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی و در بین سازمان های برتر در هشتمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی ، گواهینامه و تندیس تعالی منابع انسانی از انجمن مدیریت منابع انسانی ایران را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن ، نریمان جهانبخش مدیرعامل شرکت تامین نیروی انسانی و خدمات پشتیبانی بانک مسکن درخصوص دریافت این گواهینامه گفت:در چند سال اخیر مدلی به نام” مدل تعالی منابع انسانی” توسط انجمن مدیریت منابع انسانی ایران طراحی و تدوین شده و نظر به کارائی و موثر بودن آن، سازمان های برتر در حوزه های مختلف اقتصادی برای پیشبرد برنامه های خود از این مدل بهره مند شدند که براین اساس این شرکت نیز از این مدل استفاده کرد.

وی ادامه داد : پیرو ارسال درخواست رسمی این شرکت برای حضور در این فرآیند به انجمن مدیریت منابع انسانی و بعد از انتخاب مشاور و انعقاد قرارداد آموزش کارکنان ، برگزاری کلاس توجیهی و تنظیم و تکمیل مستندات انجام و اظهارنامه نیز تدوین و ارسال شد و در پایان ارزیابان ارشد این انجمن در شرکت حاضر و مدارک و شواهد موضوع را بررسی و طبق

گزارشی که به انجمن فوق ارایه کردند، این شرکت را حائز شرایط دریافت گواهینامه تعالی منابع انسانی عنوان کرد که این امر در کنفرانس فوق الذکر محقق شد.

جهانبخش افزود: شرکت مصمم است مراحل بعدی مدل در بخش های راهبردها ، فرآیندها و نتایج را با بسترسازی مناسب و به کارگیری رهنمودهای انجمن و با حمایت مدیران عالی بانک و شرکت به نحوی اجرا کند تا به عنوان شرکت یادگیرنده ، خلاق و نوآور همگام با دیگر شرکت های تابعه بانک گام های موثری در پیشبرد آرمان های بانک مسکن و تحقق اهداف عالیه شرکت بردارد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از عملکرد بانک مسکن در اجرای مسکن مهر قدردانی کرد

در مراسم افتتاح ۲۳۳۴ واحد مسکن مهر در استان یزد، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در اجرای مسکن مهر قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن،در این مراسم احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی طی سخنانی از عملکرد مطلوب بانک مسکن در تأمین مسکن اقشار کم‌درآمد جامعه تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه مسکن مهر در یک هزار و ۱۵۰ شهر در حال ساخت است، گفت: جشن اتمام مسکن مهر در ۱۵ استان از جمله استان یزد تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.

مهرآبادی استان یزد را یکی از ۵ استان برتر در ساخت مسکن مهر دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی میان دستگاه‌های مرتبط از جمله بانک مسکن، اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، وضعیت ساخت‌وساز در این استان از کیفیت بالایی برخوردار است و امیدواریم به‌زودی سایر واحدها نیز که بالای ۹۵ درصد پیشرفت دارد به بهره‌برداری برسد.

در ادامه مراسم سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد با قدردانی از خدمات دستگاه‌های مرتبط با مسکن مهر و بانک مسکن گفت: درمجموع حدود ۲۴ هزار واحد مسکن مهر برای این استان در نظر گرفته شده بود که بیش از ۱۷ هزار واحد آن به بهره‌برداری رسید.