مجلس نمایندگان آمریکا طرح تحریم حامیان نظام سوریه را تصویب کرد 
چاپ 

مجلس نمایندگان آمریکا طرح تحریم حامیان نظام سوریه را تصویب کرد

مجلس نمایندگان آمریکا در نشست سه شنبه طرحی را تصویب کرد که بر اساس آن همه حامیان دولت سوریه از جمله ایران و روسیه با تحریم مجازات خواهند شد.

مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را برای اعمال تحریمهای جدید علیه دولت سوریه و حامیان آن یعنی ایران و روسیه به دلیل آنچه جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت خوانده، تصویب کرده است.

مجلس نمایندگان آمریکا همین طور طرح تمدید ۱۰ ساله تحریمها علیه ایران را تصویب کرده است که با این اقدام می خواهد نشان دهد که فارغ از اینکه چه کسی در کاخ سفید حضور خواهد داشت، واشنگتن قصد دارد نقش مهمی در تحولات خاورمیانه ایفا کند.

این گزارش افزود: مجلس نمایندگان آمریکا با ۴۱۹ رای موافق به طرح تمدید ۱۰ ساله تحریمها علیه ایران رأی مثبت داده است، قانونی که در سال ۱۹۹۶ میلادی برای مجازات شرکتهایی که در بخش انرژی ایران سرمایه گذاری می کنند، وضع شده است.

تحریمهای ایران در صورتی که تمدید نشود، تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی منقضی خواهد شد. این طرح باید در سنا نیز تصویب شود و در نهایت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا آن را امضا کند.

ولی نمایندگان آمریکایی اعلام کرده اند که می خواهند قانون تحریمهای ایران همچنان به قوت خود باقی باشد تا پیام قاطعی برای تهران ارسال شود با این محتوا که آمریکا به اقدامات تحریک آمیز ایران پاسخ خواهد داد و هر رئیس جمهوری در آمریکا بتواند فوراً تحریمهای ایران را بازگرداند، اگر تهران مفاد توافق هسته ای را نقض کند.تسنیم

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو