بارندگی در شمال / هوای تهران جمعه سالم می‌شود 
چاپ 

بارندگی در شمال / هوای تهران جمعه سالم می‌شود

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اعلام این که از فردا بارش‌های پراکنده باران و برف در شمال کشور آغاز شده و از شنبه شدت می‌گیرد گفت: هوای تهران روز جمعه سالم خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با مهر اعلام کرد: شمال کشور این هفته، به تدریج امروز و فردا، بارش‌های پراکنده‌ای را شاهد خواهد بود که عمدتا در سواحل غربی دریای خزر در استان گیلان خواهد بود. بارش خیلی ضعیفی را نیز در آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و اردبیل خواهیم داشت.

احد وظیفه افزود: برای روز جمعه بارش متوسط در همه سواحل خزر از استان گلستان تا گیلان و اردبیل و در دامنه‌های شمالی البرز رخ خواهد داد. این شرایط مه‌آلودگی و با بارش باران، لغزندگی جاده‌ها را نیز به دنبال خواهد داشت که مسافران مناطق شمالی کشور باید احتیاط را هنگام رانندگی در جاده‌های کوهستانی مد نظر داشته باشند.

به گفته وی برف تا روز جمعه آن اندازه که اختلال و خطری در جاده‌ها ایجاد کند رخ نخواهد داد، اما شنبه بارش‌ها شدت می‌گیرد، در سواحل غربی بارش ها بیشتر خواهد بود و عمدتا هم به صورت باران و در ارتفاعات بارش برف را خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: روز یکشنبه شدت بارش‌ها کل سواحل شمالی را درگیر خواهد کرد و به شکل خفیف‌تری دامنه‌های جنوبی البرز در سمنان، قزوین، تهران و البرز نیز شاهد بارندگی خواهد بود.

وظیفه تصریح کرد: افت شدید دما را هم در این زمان خواهیم داشت و در ارتفاعات بارش عمدتا به صورت برف خواهد بود و دوشنبه نیز بارش‌ها به همین صورت ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص وضعیت هوای تهران نیز اعلام کرد: در تهران آلودگی هوا تا فردا تداوم خواهد داشت و از فردا آلودگی‌ها به تدریج از شهر خارج می‌شود و روز جمعه در تهران هوای سالم خواهیم داشت.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو