برپایی باشکوه هفته کتاب در کتابخانه عمومی محمد رهگذر شهریار 
چاپ 

برپایی باشکوه هفته کتاب در کتابخانه عمومی محمد رهگذر شهریار

1478549589716

به مناسبت هفته کتاب ، مراسم قصه گویی و شعر خوانی  با حضور برخی از  نویسندگان ،اساتید و شعرا، در کتابخانه عمومی محمد رهگذر روستای رضی آباد بالا ،در شهرستان شهریار  با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد.

  به گزارش یمین نیوز ، با توجه به اهمیت کتاب و کتابخوانی و نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه به ویژه  در میان جوانان و نو جوانان،این رویداد بزرگ روز دوشنبه هفدهم آبان ماه، به همت مسول کتابخانه   خانم مریم محمد حسینی ، اشرف السادات سادات مسئول انجمن ادبیات شهرستان شهریارودیگر اعضای این کتابخانه  ،مراسم قصه گویی و شعر خوانی با حضور  نویسندگان و جمعی از شعرا ، در سالن مطالعه کتابخانه عمومی رهگذر واقع در روستای رضی آباد بالای شهریار برگزار شد.

 بر اساس این گزارش ،در این مراسم نویسندگان و شاعران  ابتدا هر یک آثار خود را قرائت نمودند .

این در حالی است  که  حضور نویسندگان خردسال از جمله (مبینا یگانه ، ستایش علیرضا لو و نگین متفق ) و همچنین  اجرای تصنیف بی نظیر آقای سید حسین نصر در پایان مراسم حضار را به وجد آورد .

یاد آور می شوددر خاتمه مراسم نویسندگان، آثار خود را به میهمانان اهداء نمودند.

گفتنی است:در این مراسم  اساتید و نویسندگان شهرستان شهریار چون استاد قاسم نخجوانی ، خانم سادات ، استاد عابد ساوجی ،استاد نصر، آقای امینی و همچنین جمعی از ساکنین روستا و اعضاء کتابخانه حضور پر رنگ داشتند.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو