پاکسان به افزایش بیش از40درصدی سود دست یافت 
چاپ 

پاکسان به افزایش بیش از۴۰درصدی سود دست یافت

مدیرعامل شرکت پاکسان از بهبود شرایط پرسنل این مجموعه خبرداد.

به گزارش پاکسان نیوز، مدیرعامل شرکت پاکسان در نشستی با حضور سیدحسن هفده تن معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حاتم شاه کرمی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهرانو تیم خبری برنامه سرزده خبر بیست و سی از بهبود شرایط قراردادها و حقوق و مزایای پرسنل این مجموعه خبرداد.

مدیرعامل شرکت پاکسان در خصوص تغییر وضعیت پرسنل پیمانی به قراردادی گفت: با اینکه قراردادی شدن پرسنل بار مالی به شرکت پاکسان تحمیل می کرد اما ما این اقدامات را انجام دادیم و نتیجه آن را با افزایش تولید گرفتیم.

وی در ادامه، افزایش بهره وری در شرکتها و سازمانها را یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی معرفی کرد و افزود: زمانی که صحبت از اقتصاد مقاومتی می شود در حقیقت به معنای این است که “ما می توانیم “و با برنامه های مدونی که داشتیم توانستیم به میزان قابل توجهی تولیدات خود را افزایش دهیم و از ۱۰۰درصد ظرفیت تولید خود استفاده کنیم.

مهندس حیدری ضمن تاکید بر تلاش جمعی پرسنل یادآور شد: ما تنها با تدوین برنامه های استراتژی سازمان و بازنگری مستمر آن، جابجایی مشاغل، پیاده سازی دقیق نظام پیشنهادات و پایش مستمر فضای کسب و کار موفق شدیم سود را بیش از ۴۰درصد افزایش دهیم و این باعث افتخار مجموعه پاکسان است.

مدیرعامل شرکت پاکسان در ادامه ضمن معرفی اقتصاد مقاومتی به عنوان راه برون رفت از مشکلات اقتصادی خاطرنشان کرد: رشد هر شرکتی به منزله رشد اقتصادی کشور است و علی رغم اینکه رشد اقتصادی از حرکت آرامی در کل کشور برخوردار بوده، اما شرکت پاکسان با اتخاذ تدابیر درست مدیریتی و همت و تلاش عموم مدیران و کارکنانش توانسته در ۶ ماهه گذشته با رشد بیش از ۴۰ درصد سود خود، گام بسیار بلندی را در جهت رضایتمندی سهامداران و عموم ذینفعان خود بردارد.

وی در خاتمه به دیگر اقدامات صورت گرفته در این مجموعه اشاره کرد و افزود: تبدیل قرارداد ۵۸۰ نفر از نیروهای پیمانی این شرکت به قراردادی، یکی از مهمترین برنامه های هدفمند پاکسان بود که در سایه امنیت شغلی ایجاد شده توسط این برنامه، در حال حاضر حجم تولیدات خود را به ۲ برابر افزایش دهد و این میسر نمی شود مگر به همت کار و تلاش مثال زدنی کارگران و مدیران مجموعه پاکسان.

این نشست روز دوشنبه دهم آبان ماه سال جاری انجام شد که تیم خبری برنامه سرزده بخش خبری بیست و سی، سیدحسن هفده تن معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حاتم شاه کرمی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران را همراهی می کردند.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو