Logo of a company

با حضور مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره راهکارهای توسعه فعالیت‌های بانک ملی ایران بررسی شد

طی دو روز همایش سراسری بررسی عملکرد شش ماهه اول سال ۹۵ و تبیین برنامه های شش ماهه دوم امسال بانک ملی ایران با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این بانک، راهکارهای حضور فعال‌تر بانک ملی ایران در بازار رقابتی تبیین و جهت اجرا ابلاغ شد.

مدیر عامل بانک ملی ایران در روز دوم این همایش با تأکید بر ضرورت حرکت براساس برنامه، توجه جدی ادارات کل، ادارات امور شعب و شعب مستقل درخصوص برنامه های ابلاغی و اهداف تعیین شده را خواستار شد.

محمدرضا حسین زاده با عنوان اینکه نیل به اهداف تعیین شده، بانک ملی ایران را تبدیل به یک بانک برتر خواهد کرد، ابراز داشت: با وجود مدیران و کارکنان متخصص بانک ملی ایران، تمامی مسائل و موانع رو به رو مرتفع خواهد شد به شرط اینکه همدلی، همزبانی، ایجاد انگیزه در کارکنان، احساس مسئولیت، اعتماد و تلاش جمعی در دستور کار مدیران بانک قرار گیرد.

وی گفت: مدیران بانک باید در ماه های باقیمانده امسال با درایت و تدبیر، برگزاری جلسات با همکاران، سرکشی به شعب، تقسیم کار و بسیج عمومی همکاران برای جذب منابع و وصول مطالبات بیشتر تلاش کنند.

در روز دوم این همایش که به صورت پانل با شرکت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک برگزار شد، عملکرد ادارات امور شعب، شعب مستقل و همچنین ادارات ستادی بانک ملی ایران ظرف شش ماهه اول سال جاری و مهمترین مسائل پیش روی این بانک در فضای رقابتی نظام بانکی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

بحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهادهای مختلف در حوزه‌هایی نظیر جذب منابع، پرداخت تسهیلات، وصول مطالبات معوق، بانکداری الکترونیک، بانکداری بین‌الملل،کارت های اعتباری و جمع‌بندی و اتخاذ تصمیم در این موارد توسط هیأت مدیره بانک از دیگر بخش‌های همایش مذکور بود.

در این همایش،گزارش عملکرد شش ماهه اول امسال ادارات کل، امور شعب و شعب مستقل توسط اداره کل تحقیقات و برنامه ریزی مطرح و مدیران امور مناطق و روسای ادارات و شعب به ارائه گزارش و پاسخ های لازم در خصوص عملکرد واحدهای تحت نظر خود پرداختند. در خلال بحث‌های مطرح شده در همایش ،توضیحات و تدابیر لازم توسط مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره بانک ارائه شد.

در پایان همایش ادارات امور شعب استان های سمنان، البرز، قزوین، گلستان، گیلان، لرستان، مرکزی تهران، شمال تهران، شعبه مستقل اسکان و شعبه مستقل میرداماد به ترتیب موفق به کسب رتبه های برتر عملکردی در نیمه اول امسال شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.