اخبار بانک صنعت و معدن 
چاپ 

اخبار بانک صنعت و معدن

بهره برداری از شرکت صنعت ابریشم بافت کاشان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

 

شركت صنعت ابريشم بافت كاشان با استفاده از تسهيلات اعطايي بانك صنعت و معدن مراحل اجرايي خود را پشت سر گذاشته و به بهره برداري رسيد.

به گزارش  یمین نیوز از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن اين شركت با بهره مندي از ۹ميليون يورو تسهيلات ارزي ، تامين شده ازمحل صندوق توسعه ملي و ۶۰ ميليارد ريال تسهيلات سرمايه درگردش بانك ياد شده براي ۱۲۹ نفر اشتغال مستقيم ايجاد كرده است.

شركت صنعت ابريشم بافت كاشان در شهرك صنعتي اميركبير كاشان احداث شده و سالانه ۶۰۰ هزار متر مربع فرش ماشيني توليد مي كند.

 

شرکت الوند فولاد آریا با تامین مالی بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید

 

شركت الوند فولاد آریا با تامین مالی بانك صنعت و معدن به بهره برداری رسیده و محصول خود را روانه بازار كرد.

این شركت با بهره مندی از حدود ٢ میلیون و ٤٠٠ هزار یورو تسهیلات ارزی بانك صنعت و معدن(از محل صندوق توسعه ملی) و ٨ میلیارد ریال تسهیلات داخلی این بانك به اجرا درآمده و علاوه براین ٦٠ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش از بانك یاد شده دریافت داشته است.

شركت الوند فولاد آریا كه در شهرك صنعتی حیدریه استان قزوین احداث شده در هرسال ٥٠ هزار تن شمش فولادی (پیلت) تولید می كند و برای ٥٥ نفر اشتغال ایجاد كرده است.

 

افتتاح شرکت تولید و بسته بندی آب معدنی نگین زردکوه کوهرنگ با تسهیلات بانک صنعت و معدن

 

شركت تولیدی و بسته بندی آب معدنی نگین زردكوه كوهرنگ با بهره مندی از تسهیلات بانك صنعت و معدن به بهره برداری رسید.

این شركت از ۸ میلیون یورو تسهیلات ارزی و ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات داخلی بانك صنعت و معدن استفاده كرده و برای ۱۱۵ نفر اشتغال مستقیم ایجاد كرده است.

شركت یاد شده كه در شهرك صنعتی تخصصی آب دیمه شهرستان كوهرنگ احداث شده در زمینه تولید و بسته بندی آب معدنی ، شامل تولید درب،بطری،پركن آب و بسته بندی آب معدنی فعالیت می كند.

 

 

بانک صنعت و معدن ، پیشتاز در ارائه تسهیلات رونق تولید در استان سمنان

 

بانك صنعت و معدن ١٥٢ درصد نسبت به تعهد خود ، در قالب طرح رونق تولید به صنایع استان سمنان تسهیلات پرداخت كرد.

محمد رضا خباز استاندار سمنان با اعلام این خبر افزود: بانك یاد شده رتبه نخست را در ارائه تسهیلات رونق تولید به این استان دارند.

وی با اشاره به این كه دوهزار و ٤٥٩ واحد صنعتی ، معدنی و كشاورزی استان سمنان برای دریافت تسهیلات در سایت بهین یاب ثبت نام كرده اند، تصریح كرد: از این تعداد، به یك هزار و ٨٧٥ مورد پاسخ داده شده كه ٤٥٤مورد از فعالان بخش صنعت و معدن و یك هزار و ٣١٢ مورد از تولید كنندگان بخش كشاورزی بوده اند.

بهره برداری از شرکت رازان پلیمر شریان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

شركت رازان پلیمر شریان با تامین مالی بانك صنعت و معدن به اجرا درآمده و تولید خود را آغاز كرد.

این شركت از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو تسهیلات ارزی ، ۳ میلیارد ریال تسهیلات داخلی و حدود ۱۸ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش این بانك استفاده كرده است.

شركت یاد شده كه در شهرك صنعتی اشتهارد استان البرز احداث شده و در سال یكهزار و ۹۵۰ تن فیلم ۵ لایه پلی اتیلن تولید می كند و برای ۴۱ نفر اشتغال مستقیم ایجاد كرده است.

گفتنی است طی سال های اخیر واحد های تولیدی كوچك، متوسط و بزرگ صنعتی در كشور با بهره مندی از تسهیلات بانك صنعت و معدن به بهره برداری رسیده است.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو