Logo of a company

برگزاری مراسم معارفه مدیران جدید بانک ملی ایران

 

با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران، مراسم معارفه معاونان امور اعتباری، مالی، پشتیبانی و مدیر امور اعتباری بانک برگزار شد.

براین اساس محمود شایان به سمت معاون امور اعتباری، ناصر شاهباز به سمت معاون مالی، عباس شفیعی به سمت معاون امور پشتیبانی و علی موسوی‌زاده به سمت مدیر امور اعتباری منصوب شدند.

محمدرضا حسین‌زاده در این مراسم که با حضور اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران امور بانک ملی ایران انجام شد، با تبریک به مدیران منصوب شده ابراز داشت: سیاست‌ها و برنامه های بخش اعتباری باید با دقت دنبال شود، همچنین با توجه به انتظارات بالای دولت و مردم برای پرداخت تسهیلات، لازم است مدیران با استفاده از اختیارات تفویض شده حداکثر تلاش را برای جذب هرچه بیشتر سپرده ها انجام دهند.

وی با عنوان این‌که بخش مالی باید نقش خود را به خوبی در بانک ایفا کند، خواستار ارائه تحلیل های مالی و همچنین پیشنهاد های مناسب برای کسب سود و جذب منابع توسط این بخش شد.

حسین‌زاده با اشاره به انتظارات از بخش پشتیبانی، تأمین نیازهای شعب و انجام پیش بینی های لازم در این خصوص و همچنین اهتمام بیشتر برای فروش املاک تملیکی را مورد تأکید قرار داد.

در بخش دیگری از این مراسم، مدیران تازه منصوب شده با تقدیر از اعتماد مدیرعامل بانک ملی ایران به تبیین برنامه های کاری خود در بخش های مختلف پرداختند.

 

انتصابات جدید در بانک ملی ایران

 

با صدور احکامی توسط آقای حسین‌زاده مدیر عامل بانک ملی ایران تعداد شش نفر از همکاران به سمت‌های جدید مدیریتی منصوب شدند که عبارتند از:

  1. محمود شایان معاون امور اعتباری
  2. ناصر شاهباز معاون مالی
  3. عباس شفیعی معاون امور پشتیبانی
  4. علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری
  5. یحیی حبیبی رئیس اداره امورشعب غرب تهران

۶- عبداله جلالی سرپرست اداره امور شعب استان البرز