Logo of a company

پرداخت بالغ بر ۴۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج قرض‌الحسنه توسط بانک مسکن

بانک مسکن از ابتدای سال جاری تاکنون به ۴۰ هزار و ۱۷۰ نفر از متقاضیان واجد شرایط، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده است.

به گزارش  یمین نیوز از روابط عمومی بانک مسکن، با ابلاغ مصوبه بانک مرکزی از اول مرداد، مقرر شد تا شبکه بانکی ماهیانه ۱۵۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوجین واجد شرایط پرداخت کنند که طبق این مصوبه مقرر شد بانک مسکن نیز ماهیانه ۳ هزار فقره تسهیلات و درنهایت تا پایان سال ۲۴ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کند.

بر این اساس، در مردادماه ۴ هزار و ۴۵۵ نفر و در شهریورماه نیز ۱۷ هزار و ۹۵۰ نفر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از بانک مسکن دریافت کردند تا مجموع تسهیلات پرداختی ازدواج بانک مسکن تا پایان شهریور به ۲۲ هزار و ۴۰۵ فقره افزایش یابد.

در مهرماه نیز ۱۴ هزار و ۷۸۵ فقره تسهیلات ازدواج از سوی بانک مسکن به متقاضیان پرداخت شد تا میزان کل تسهیلات پرداختی بانک مسکن تا پایان این ماه به ۳۷ هزار و ۱۹۰ فقره برسد؛ همچنین طی ۸ روز نخست آبان ۲ هزار و ۹۸۰ فقره تسهیلات ازدواج از سوی بانک مسکن پرداخت شد.

بر اساس این گزارش بانک مسکن با پرداخت این تسهیلات رکورد تعداد تسهیلات تعیین شده بانک مرکزی برای این بانک تا پایان سال جاری را شکست.