Logo of a company

آخرین اخبار بانک صنعت و معدن

کسب رتبه نخست پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد

 

بانك صنعت و معدن رتبه نخست پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید در استان كهگیلویه و بویراحمد را كسب كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن فرامرزی ، رئیس اداره طرح و برنامه صنعت،معدن و تجارت كهگیلویه و بویراحمد در نوزدهمین كارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یاد شده با اعلام این خبر افزود: پرداخت تسهیلات بانك صنعت و معدن به واحد های تولیدی مشكل دار ١٥ مورد، بانك ملی ٨ مورد ، بانك رفاه كارگران ٣ مورد و صادرات یك مورد بوده است.

وی بیان داشت: مبلغ پرداختی به واحد های مشكل دار ٤٦ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان و مبلغ پرداختی مستقیم بانك ها جمعا ٧٢ میلیارد تومان است.

فرامرزی افزود: سرانه پرداخت تسهیلات بانكی به واحدهای مشكل دار این استان ٦٥١ میلیارد تومان است.

 

پتروشیمی الوند با عاملیت بانک صنعت و معدن اجرا میشود

 

طرح احداث مجتمع پتروشیمی الوند با عاملیت بانك صنعت و معدن به اجرا درخواهد آمد و به زنجیره تولید كشور خواهد پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن ولی الله سیف رئیس كل بانك مركزی در نشست توسعه و سرمایه گذاری استانداری مركزی كه با حضور رئیس جمهوری برگزار شد با بیان این مطلب افزود: پتروشیمی الوند با عاملیت بانك صنعت و معدن و عضویت بانك های تجارت و صادرات اجرا می شود.

گفتنی است تاكنون طرح های پتروشیمی كاویان، لرستان و مهاباد با تامین مالی بانك صنعت و معدن به بهره برداری رسیده ، طرح های پتروشیمی مسجد سلیمان ، ایلام و مهرپتروكیمیا (در بوشهر) با تسهیلات این بانك درحال اجرا بوده و طرح های پتروشیمی بوشهر و هنگام(در استان بوشهر) از طرح های مصوب این بانك هستند.

كل تسهیلات پرداختی و مصوب بانك صنعت و معدن برای طرح های یاد شده بیش از ٢ میلیارد یورو است كه جمعا به ایجاد اشتغال برای ٥ هزار و ٦٠٠ نفر منجر میشود.