صنعتگران و کارآفرینان بوشهر مشکلات خود را با مدیرعامل بانک صنعت و معدن درمیان گذاشتند 
چاپ 

صنعتگران و کارآفرینان بوشهر مشکلات خود را با مدیرعامل بانک صنعت و معدن درمیان گذاشتند

صنعتگران و كارآفرینان استان بوشهر مشكلات خود را با مدیرعامل بانك صنعت و معدن و اعضای هیات مدیره این بانك درمیان نهادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن این جلسه كه به منظور بررسی روند پرداخت تسهیلات رونق تولید در دفتر استانداری بوشهر برگزار شد گروه های مختلف صنعتی به تفكیك به طرح مشكلات خود پرداختند.

در ابتدای این جلسه ظریف پور مدیر اقتصادی استانداری از توجه بانك صنعت و معدن برای رفع چالش های صنعتگران استان تشكر كرده و از مدیرعامل بانك صنعت و معدن خواست كه به مشكلات این تولید كنندگان توجه ویژه ای مبذول شود.

در این جلسه كه معاونین استاندارو مدیران سازمان های صنعت،معدن و تجارت ، گمرك، اتاق بازرگانی و اتحادیه های صنفی درآن حضور داشتند تعدادی از تولیدكنندگان تقاضای خود را درخصوص استمهال وام های دریافتی، دریافت سرمایه درگردش و سایر موارد مربوط به امور اعتباری خود را مطرح كردند.

پس از طرح مشكلات یاد شده افخمی در اظهارات خود گفت: حضور در جمع شما برای ما یك فرصت مغتنم است تا بتوانیم رودر رو با مشكلاتتان آشنا شویم.

وی افزود در بازدیدی كه از ٨ طرح تولیدی و صنعتی داشتیم خوشحال شدم كه صنایع خوبی در این استان شكل گرفته و با درآمدزایی های خود ، به اشتغال ، رفع محرومیت و درآمد ارزی استان كمك كرده اند.

افخمی گفت : بازدید امروز ما این نوید را داد كه توانمندی های فكری و مالی بسیار خوبی در استان وجود دارد كه میتوان با تكیه برآنها و با هماهنگی و برگزاری جلسات دیگرمسائل مالی و اعتباری صنعتگران را مرتفع كرد.

مدیرعامل بانك صنعت و معدن افزود: با توجه به توانمندی ها و مزیت های مختلف صنعتی كه در استان بوشهر وجود دارد می توانیم با توجه به نگاه توسعه ای این بانك یك همكاری مشترك را به ظهور برسانیم.

وی تصریح كرد: خوشحالیم كه صنعتگران استان توانستند به نحو مطلوب از تسهیلات اعطایی استفاده كرده و حتی در شرایط سخت تحریم نیز با مشكلات مقابله كرده و در برابر آنها مقاومت كنند.

افخمی افزود: اینك كه به تدبیر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری طی ٨ ماه گذشته موضوع برجام و مسائل تبعی آن حل شده است ، هرچند كه ما یك بانك تجاری نیستیم اما توانستیم جزء بانك های پیشتاز و ممتاز كشور در امور بانكی و مراودات بین المللی با شبكه های بانكی باشیم.

وی با اشاره به همكاری بانك صنعت و معدن با ٦٠ بانك در ٢٦ كشور جهان گفت: از طریق بانك تجاری ایران و اروپا توانسته ایم در مراودات خود در شبكه بین المللی بانكی بیش از صدها ال – سی گشایش كرده و بیش از یك میلیارد و ٦٠٠ میلیون یورو پول جابجا كنیم كه حدود ٦٠٠ میلیون یورو صرفه جویی در هزینه انتقال پول در برداشت.

بعد از سخنان افخمی ، سالاری استاندار بوشهر با به حق خواندن مشكلات صنعتگران و تولید كنندگان از بانك صنعت و معدن قدردانی كرد و اظهار امیدواری كرد كه این سفر دستاوردهای خوبی برای صنعتگران استان به همراه داشته باشد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو