Logo of a company

اخبار بانک ملی

.

پرداخت حدود ۳۱ هزار فقره تسهیلات در بخش کشاورزی توسط بانک ملی ایران

بانک ملی ایران طی شش ماهه اول سال ۹۵ ، حدود ۳۱ هزار فقره تسهیلات به ارزش نزدیک به ۱۳ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال در بخش کشاورزی پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در سال ۹۴ نیز مبلغ ۲۰ هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی پرداخت کرده بود که در مقایسه با سایر بانک‌ها، مبلغ قابل توجهی محسوب می‌شود.

بخش کشاورزی یکی از بخش‌های زیربنایی در توسعه کشور بوده و بانک ملی ایران حمایت از این بخش مولد را از اهداف خود در پرداخت تسهیلات قرار داده است.

 

پرداخت تسهیلات ازدواج به حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط بانک ملی ایران

بانک ملی ایران از ابتدای سال ۹۵ تا پایان شهریور ماه، ۴۱۸ هزار و ۳۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش حدود ۱۰ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، طی مدت مذکور این بانک مبلغی حدود ۵۲۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه خود اشتغالی اعطا کرده است. این بانک در بخش ازدواج و تامین جهیزیه نیز به حدود ۱۰۰ هزار نفر از جوانان کشور، نزدیک به ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرد.

همچنین ظرف مدت مذکور، بیش از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی، بالغ بر ۵۴۶ میلیارد ریال جهت رفع احتیاجات ضروری، بیش از ۳۴۳ میلیارد ریال در بخش مشاغل خانگی، حدود ۲۰ میلیارد ریال در بخش تعمیر مسکن، نزدیک به ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بخش درمان و بیماری و بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات دانشجویی پرداخت شده است.