17 هزار واحد مسکن مهر پرند چشم انتظار آب و برق 
چاپ 

۱۷ هزار واحد مسکن مهر پرند چشم انتظار آب و برق

مدیرعامل شهر جدید پرند گفت: ۱۷ هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل است اما به دلیل نبود خدمات زیربنایی واگذار نمی شود.

۷ علی اکبر طاهری در گفتگوی اختصاصی با صدا و سیما گفت: از میان واحدهای اماده ۳ سایت بزرگ را اعلام کردیم تا واحدهای افراد بد حساب به افراد خوش حساب داده شود.

وی با اشاره به اینکه جابجایی واحدها در همه پروژه ها صورت خواهد گرفت ،افزود: در پروژه ۲۰۰ واحدی که ۵۰ واحد ان آماده است وفقط ۲۰ نفر مراجعه کردند در همان پروژه جابجایی را برای افراد خوش حساب انجام می دهیم و حق افراد بدحساب نیز محفوظ است و از نوبت خارج نمی شود و با سایر پروژه ها جابجا می کنیم.

طاهری افزود: مشکل عمده در بحث زیرساختهاست که کار به کندی انجام می شود و باید دستگاههای خدمات رسان، آب و فاضلاب ، برق و گاز در این امور تسریع کنند تا مشکل برطرف شود.

وی تصریح کرد : پیشرفت فیزیکی ما بالاست و بیشتر درگیر بحث آماده سازی محوطه هستیم که اگر دستگاه خدمات رسان به کمک ما بیایند تا محوطه سازی انجام شود آماده واگذاری هستیم.

طاهری تصریح کرد: حدود ۲۴ تا ۲۵ هزار واحد باقی مانده است که ۱۶ تا ۱۷ هزار واحد درگیر بحث زیرساخت هاست و در صورت حمایت دستگاههای خدمات رسان در دو تا سه ماه اینده واگذار می کنیم.

طاهری تاکید کرد : آماده کردن واحدها منوط به تکمیل اورده متقاضیان است و هیچ واحد فاقد متقاضی در پرند وجود ندارد ، فراخوانی زدیم و تعدادی تعاونی مسکن استقبال کردند و ثبت سامانه صورت گرفته و درحال ساماندهی ۷ هزار واحد فاقد متقاضی هستیم.

وی افزود: حدود ۱۱ هزار نفر از واحدهای فاقد متقاضی استقبال کردند که پالایش می کنیم و تصمیم بر آن است تا به تعاونی دولتی دهیم تا اشتباهاتی که بابت تعاونی ها در مسکن مهر افتاد ، جبران شود.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو