رئیس بنیاد مستضعفان/اهدای ۱۵ هزار سند رایگان زمین به محرومان تا پایان امسال 
چاپ 

رئیس بنیاد مستضعفان/اهدای ۱۵ هزار سند رایگان زمین به محرومان تا پایان امسال

رئیس بنیاد مستضعفان از اهدای رایگان ۱۵ هزار سند زمین‌های مسکونی، کشاورزی و تجاری به محرومان بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب تا پایان سال خبر داد.

محمد سعیدی‌کیا در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد:‌ هفته گذشته ۱۰۰۰ سند زمین‌های کشاورزی، مسکونی و تجاری به مردم مازندران اهدا شد که تا پایان سال در استان ۳ هزار سند رایگان دیگر در این استان به محرومان اهدا می شود.

وی با اشاره به اهمیت مبحث محرومیت زدایی و اجرای طرح‌هایی از جمله طرح پایلوت قلعه گنج، تصریح کرد: در استان‌های ۷ گانه تا پایان سال ۱۵ هزار سند رایگان به محرومان اهدا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های بنیاد برای کمک به رفع محرومیت مناطق محروم و افزایش توانمندی برای ارتقای سطح زندگی افزود: میزان ارزش این ۱۵ هزار سند که از املاک علوی است هنوز مشخص نشده است.

رئیس بنیاد مستضعفان آذرماه سال گذشته گفته بود:‌املاک علوی بر اساس آئین‌نامه به مردم واگذار می‌شود که تاکنون حدود ۱۷ هزار سند به ارزش ۴۲ میلیارد تومان واگذار شده است، پیش بینی می‌کنیم امسال به ۲۰ هزار سند برسیم که کمتر از ۱۰ درصد از قیمت این املاک را دریافت کرده‌ایم.

سعیدی‌کیا با اشاره به این‌که سالانه ۳۰ درصد از سود بنیاد مستضعفان به بنیاد علوی می‌رود،‌ گفت: هم‌اکنون ۲۵ شرکت در بورس داریم که تا پایان سال ۱۰ شرکت دیگر بنیاد بورسی می‌شود.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو