Logo of a company

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو تاكيد كرد /کیفیت، ساخت داخل و صادرات؛ سرفصل های مهم همکاری با پژو

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو گفت:‌ مردم ايران از شركت هاي خارجي به دليل ترك بازار در زمان تحريم ناراحت هستند و بايد عملكرد شركت ايكاپ، پژو سيتروئن و ايران خودرو به گونه اي باشد تا اين خاطره از بين برود.

به گزارش ايكوپرس، مهندس يكه زارع در نشست مشترك مدیران گروه صنعتی ایران خودرو و پژو سيتروئن بر تغيير رويكرد از سي.كي.دي كاري به سمت توليد داخلي در قرارداد با اين شركت تاكيد كرد و گفت: از منافع اين قرارداد دو طرف ايراني و فرانسوي منتفع خواهند شد.

وي بر ايجاد ظرفيت توليد ۲۰۰ هزار دستگاه در سال اشاره كرد و با بيان اين كه كيفيت،‌ ساخت داخل و صادرات سرفصل هاي مهم در همكاري با پژو است گفت:‌ با توليد محصول با كيفيت جهاني و قيمت رقابتي در بازارهاي صادراتي گروه پژو حضور خواهيم داشت.

وي افزود: در سال سوم همكاري توليد محصولات مشترك با بیشترین  درصد داخلي سازي عرضه خواهد شد كه اين خود موجب افزايش توان فني و مهندسي قطعه سازان كشور می شود.

مهندس يكه زارع با بيان اين كه با ورود محصولات به بازارهاي صادراتي، دروازه صادرات قطعه نيز باز خواهد شد تاكيد كرد:‌ قطعه سازان بايد به فكر توسعه توان رقابتي خود باشند.

وی تاکید کرد: ایکاپ با عرضه به روز محصولات ایمن و راحت و ارائه خدمات پس ازفروش در حد استانداردهای روز، باعث مي شود مردم خاطرات بد پژو در زمان تحریم را فراموش كنند.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه حساب ایکاپ به عنوان یک شرکت مستقل از پژو و ایران خودرو جداست، افزود:ایکاپ در حال حاضر از امکانات شبکه خدمات پس از فروش و تولید ایران خودرو استفاده خواهد کرد. و در مراحل تکاملی شبکه خدمات پس از فروش خاص خود را خواهد داشت.

مهندس یکه زارع رمز موفقیت ایکاپ را بهره وری بالا،قیمت رقابتی،کاهش هزینه ها و تولید کیفی دانست.

وی با اشاره به اینکه خودروهایی که توسط ایکاپ تولید و عرضه خواهند شد، جدید هستندگفت: به عنوان نمونه خودروی ۲۰۰۸ که اسفند ماه سال جاری در ایران تولید می شود ماه آینده در خط تولید پژو قرار می گیرد.

یکه زارع در مورد صادرات محصولات ایکاپ خاطر نشان کرد: محصولات تولیدی ایکاپ با استاندارد یورو شش  هم قابلیت تولید دارد و هیچ ممنوعیتی برای صادرات آن وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در برنامه ایران خودرو صادرات محصولات این شرکت به بازارهای اطراف ایران تدارک دیده شده است و امیدوار هستیم شریک تجاری ما؛پژو ما را در این مسیر همیاری کند.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: هر محصولی که توسط پژو طراحی و تولید شود و برای ایکاپ توجیه اقتصادی داشته باشد در شرکت ایکاپ تولید خواهد شد.