Logo of a company

ثبت نام ۱۱۳ هزارنفر در آزمون‌های استخدامی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اصلاحات در دفترچه انتخاب کد شغل/ محل ها برای آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

دکتر حسین توکلی افزود: با توجه به اعلام اصلاحات دفترچه‌های راهنمای ثبت‌نام و شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی، ظرفیت های جدیدی برای این آزمون ها درنظر گرفته شد.

وی افزود: با توجه به اینکه فرصت جدید، فرصت مجددی برای ثبت نام در آزمون های استخدامی محسوب می شود علاوه بر ثبت نام کننده های قبلی، تاکنون ۱۱۳ هزار و ۶۲۰ نفر در آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی روز جمعه ۲۱ آبان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان جدید و داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند می توانند تا ۱۷ مهرماه نسبت به انتخاب کدرشته / شغل های مورد نظر خود اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: زمان ثبت نام و برگزاری آزمون استخدام برای شغل محلهای وزارت آموزش و پرورش در روز چهارشنبه ۱۴ مهر ماه ۹۵ از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

به گزارش مهر، بر اساس اصلاحات اعمال شده در ۲۵۳ کد شغل محل های جنس پذیرش از جنس فقط مرد، به مرد و زن اصلاح شد.

همچنین در اصلاحات مربوط به ظرفیت پذیرش در وزارت آموزش و پرورش نیز در ۵ کد شغل محل پذیرش جنس مرد کاهش و پذیرش جنس زن افزایش یافت.

در بخش اصلاحات مربوط به سازمان امور مالیاتی کشور نیز رشته تحصیلی مهندسی صنایع گرایش مهندسی سیستم و بهره وری به چهار کد شغل محل اضافه شده است.