نیروگاه تولید برق پراکنده شهرک صنعتی پرندCHP بامشارکت بانک صنعت و معدن افتتاح شد 
چاپ 

نیروگاه تولید برق پراکنده شهرک صنعتی پرندCHP بامشارکت بانک صنعت و معدن افتتاح شد

 

نیروگاه تولید برق پراکنده شهرک صنعتی پرند CHP با مشاركت بانك صنعت و معدن و طی مراسمی با حضورسید حسین هاشمی استاندار تهران،جمعی از معاونان،فرماندار پرند و مدیران شهرستان برگزار شد.

به گزارش  یمین نیوز از پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن سید حسین هاشمی در این مراسم با اشاره به اهمیت ورود بخش خصوصی در ساخت پروژه ها گفت: : برای حل مشکلات فعلی در زمان های اضطراری نیروگاه های تولید خوشه ای و پراکنده برق به کمک آمده اند و برای جانمایی درست این نیروگاه ها باید تصمیمات خوبی گرفته شود.

هاشمی تولید برق پراکنده در استان را تا یکهزار مگاوات مطلوب دانست و تصریح کرد: با این میزان تولید برق می توان برق همه صنایع استان را تضمین کرد.

وی ادامه داد :اهمیت توجه به احداث نیروگاه های تولید برق پراکنده هم به دلیل ورود بخش خصوصی در آن و هم به دلایل کمک رسانی در مواقع حساس و بحرانی، کمک به پدافند غیرعامل استان و نقش کلیدی در اقتصاد مقاومتی اهمیت زیادی دارد.

استاندار تهران بر اولویت سرمایه گذاری در نیروگاه های CHP تاکید کرد و افزود: در جلساتی که با آقای نعمت زاده جانشین رییس ستاد اقتصاد مقاومتی خواهیم داشت ایجاد چنین نیروگاه هایی مصوب شده و بانک های عامل نیز همکاری خواهند کرد.

بنا بر گزارش یاد شده بانك صنعت و معدن برای احداث نیروگاه های یاد شده كه با فناوری روز و راندمانی ٢ برابر نسبت به میانگین تولید برق كشور از بزرگترین طرح های اقتصاد مقاومتی استان تهران محسوب می شود و در مجموع برای ٤٠٠ نفر اشتغال ایجاد كرده است با تامین مالی حدود ٢٠ میلیون یورو مشاركت دارد .

گفتنی است ظرفیت تولید برق كل كشور ٧٠ هزار مگاوات است كه بانك صنعت و معدن ٦ هزار مگاوات از آن را تامین اعتبار كرده است.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو