معاون مدیر کل برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران در بازدید از سرای محله کیانشهر شمالی/برنامه ریزی صحیح در سایه ارائه درست نقاط ضعف و قوت محله شکل می گیرد 
چاپ 

معاون مدیر کل برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران در بازدید از سرای محله کیانشهر شمالی/برنامه ریزی صحیح در سایه ارائه درست نقاط ضعف و قوت محله شکل می گیرد

kianمسعود سیرتی در بازدیدی سرزده از سرای محله کیانشهر شمالی ضمن تشکیل جلسه با حضور مرتضی خیرخواهان، مدیر محله، یوسف آقازاده، مدیر خانه فناوری اطلاعات و روابط عمومی به بررسی نقاط ضعف و قوت سرای محله و نحوه عملکرد مدیریت مجموعه طبق عناوین مطرح شده در چک لیست بازرسی منطقه ۱۵ پرداخت.

به گزارش یمیننیوز،معاون مدیر کل برنامه ریزی و توسعه شهری امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: بیان صحیح نقاط ضعف و قوت سرای محلات منجر به برنامه ریزی های درست در آینده شده و باعث بهبود عملکرد در حوزه شهری می شود.

وی پس از ارائه گزارش و پخش کلیپی از عملکرد سرای محله توسط مدیر خانه فناوری اطلاعات ضمن ابراز خوشحالی از عملکرد مطلوب این مجموعه بیان کرد: برای رفع کردن نواقص موجود در سرای محلات به اطلاعات دقیق و صحیح از عوامل اجرایی و مدیریت محله نیاز است.

سیرتی توجه به بخش روابط عمومی در سرای محله کیانشهر شمالی را یکی از نقاط قوت اعلام کرده و گفت: روابط عمومی یکی از ارکان اصلی هر مجموعه ای بوده و توجه به آن در تولید محتوا، مطالب و نیز در ارتباطات  بسیار ضروری است.

وی ساب پرتال را مهم ترین کانال ارتباطی هر محله دانسته و افزود: یکی از مهم ترین کانال های ارتباطی در سرای محله ساب پرتال بوده و استفاده از تمامی ظرفیت های محله در این بخش منجر به معرفی بهتر محله خواهد شد.

 

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو