اخبار جدید از بانک ملی 
چاپ 

اخبار جدید از بانک ملی

شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران تندیس مقام اول چاپ امنیتی شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ کشور را دریافت کرد

شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران در شانزدهمین جشنواره صنعت چاپ کشور ، جهت چاپ امنیتی و هویتی توسط دکتر علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.

شرکت مذکور در این جشنواره در بخش چاپ امنیتی و هویتی موفق به کسب مقام اول شد و لوح و تندیس جشنواره توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رضا منصوری مدیرعامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران اهدا شد.

گفتنی است در این مراسم که در تالار وحدت برگزار شد، دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام پژمان‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، دکتر صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پیشکسوتان، کارآفرینان و فعالان صنعت چاپ کشور حضور داشتند.

 

افتتاح یکی از مجهزترین واحدهای جمع‌آوری و امحای پسماندهای بیمارستانی در بیمارستان بانک ملی ایران

با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران و تنی چند از مدیران ارشد این بانک، یکی از مجهزترین واحدهای جمع‌آوری و امحای پسماندهای بیمارستانی در بیمارستان بانک ملی ایران افتتاح شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران در مراسم افتتاح این واحد، با تقدیر از تلاش‌های مسئولان و کارکنان بیمارستان، خواستار تلاش بیشتر برای ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی به همکاران شد. دکتر اکبر عطارزاده رئیس بیمارستان نیز گزارشی از روند آماده‌سازی این واحد ارائه کرد.

در این واحد انواع پسماندهای ویژه پزشکی (خطرناک) با استفاده از دو دستگاه جدید و مجهز به تکنولوژی حرارت مرطوب و حرارت خشک امحا و بی خطر می‌شوند.

افتتاح این واحد در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات بهداشتی و استقرار استانداردهای زیست محیطی بیمارستانی انجام شده است. پیش از این نیز واحد جمع‌آوری و امحای پسماندهای بیمارستانی این بیمارستان فعالیت مطلوبی داشت که به منظور ارتقای استانداردهای زیست محیطی و افزایش ظرفیت بی‌خطرسازی، این واحد جدید و مجهز افتتاح شد.

واحد مذکور دارای امکاناتی نظیر آسانسور مخصوص حمل پسماند، سردخانه نگهداری موقت پسماندهای عفونی و تیز و برنده، دستگاه حرارت مرطوب به ظرفیت ۱۰۰۰ لیتر در دمای ۱۳۴ درجه سانتی‌گراد مخصوص پسماندهای عفونی و دستگاه حرارت خشک به ظرفیت ۱۳۰ لیتر در دمای ۱۵۵ درجه سانتی‌گراد مجهز به خردکن داخلی برای پسماندهای عفونی و تیز و برنده است.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو