Logo of a company

اخبار بانک ملی

 

بازدید رئیس سازمان ثبت احوال کشور از شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران

رئیس سازمان ثبت احوال کشور، به اتفاق مدیر کل حقوقی وزارت صنعت، معدن و تجارت و هیئت همراه از بخش‌های مختلف شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران و مراحل تولید کارت‌های بانکی، اعتباری و هوشمند و همچنین چاپ و نشر چک و اوراق بهادار بانک ملی ایران بازدید کردند.

درخشان‌نیا رئیس سازمان ثبت احوال کشور طی سخنانی با تأکید بر اهداف اقتصاد مقاومتی و استفاده از توان داخلی در تولید انواع خدمات سازمان ثبت احوال گفت: تولید بیش از ۶۰ میلیون کارت هوشمند ملی از تعهدات این سازمان است و این سازمان به دنبال ارائه خدماتی مطلوب و با کیفیت برای مردم است و بانک ملی ایران از دیرباز نشان داده است که همراهی مطمئن برای ماست.

همچنین رضا منصوری مدیر عامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران انجام طرح‌های ملی را از افتخارات شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران خوانده و گفت: این شرکت توانایی تولید انواع کارت‌های هوشمند و اعتباری و اوراق بهادار را با بالاترین استانداردهای بین‌المللی دارد.

عضو هیأت مدیره اعلام کرد: حمایت مطلوب بانک ملی ایران از صنایع استان مازندران

نشست هم‌اندیشی پیرامون تجهیز و تخصیص بهینه منابع و پیگیری و وصول مطالبات اداره امور شعب استان مازندران با حضور برات کریمی عضو هیأت مدیره بانک برگزار شد. کاوس ایرج‌پور سرپرست معاونت حقوقی و وصول مطالبات، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور، مصطفی محسنی رئیس اداره کل بررسی طرح‌ها، علی اولیائی سرپرست اداره کل پیگیری و وصول مطالبات، موسی‌ اسلامیان سرپرست اداره امور شعب استان مازندران و جمعی از مسئولان این اداره امور شعب در این نشست حضور داشتند.

کریمی ضمن تقدیر از مدیران و کارکنان اداره امور شعب استان مازندران به جهت جذب منابع و مصارف بهینه، پتانسیل نیروی انسانی در استان را مطلوب دانست و افزود: در حال حاضر مطالبات غیرجاری از مسائلی است که باید اهمیت زیادی به آن داد، بنابراین تمام تلاش همکار ن باید در جهت کاهش مطالبات باشد.

وی در ادامه حمایت بانک ملی ایران از صنایع در استان مازندران را بسیار مطلوب خوانده و گفت: با توجه به نوپا بودن صنایع در استان همه باید تلاش کنیم تا با تعامل و مذاکره هم به صنایع استان کمک شود و هم در راستای وصول مطالبات گام‌های اساسی برداشته شود.

در ابتدای جلسه اسلامیان گزارشی در ارتباط با وضعیت منابع و مطالبات استان ارائه کرد و کریمی ، ایرج‌پور، محسنی و اولیائی راهکارهای لازم را در جهت پیشگیری از مطالبات و راه‌های وصول آن عنوان کردند.