Logo of a company

“بانک آینده، پیشتاز در اجرای طرح کارت اعتباری جدید”

باتوجه به طرح اخیر بانک مرکزی ج.ا.ایران مبنی بر صدورکارت‌ اعتباری جدید بر پایه عقد مرابحه توسط بانک ­ها از تاریخ ۱۳۹۵/۰۷/۰۱،بانک آینده موفق شد؛در نخستین روز رسمی آغاز این طرح،تعداد ۱۲,۴۱۲ فقره کارت اعتباری جدید صادر و به مشتریان تحویل نماید. این کارت­ ها، با توجه به اقدامات فشرده انجام شده در حوزه‌ های: زیرساختی، نرم ‌افزاری، فرآیندی و هماهنگی نیروی انسانی و پس از اعتبارسنجی و عقد قرارداد با مشتریان، ثبت در سامانه اعتبارسنجی بانک مرکزی ج.ا.ایران (مکنا)؛در مبالغ ۱۰۰ میلیون ریالی (برنزی)، ۳۰۰ میلیون ریالی (نقره‌ای) و ۵۰۰ میلیون ریالی (طلایی)، برای متقاضیان صادر شده است.

در مراسمی که در روز پنج­شنبه اول مهرماه (هم ­زمان با آغاز رسمی طرح کارت اعتباری جدید در سراسر کشور)؛ در محل ساختمان مرکزی بانک آینده با حضور تعدادی از مشتریان انفرادی و نمایندگان مشتریان گروهی و جمعی از مدیران بانک برگزار گردید؛ تعداد۱۲,۴۱۲کارت اعتباری به این مشتریان تحویل داده شد.

علاوه بر تهران، مشتریانی از استان ­ها و نقاط مختلف کشور نظیر: خوزستان، فارس و خراسان نیز در مراسم مذکور حضور داشتند و کارت­ های اعتباری خود را دریافت نمودند. بانک آینده با ادامه صدور کارت اعتباری در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۵، امیدوار است؛ در سال “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل”، موفق شود؛ گامی مؤثر و مهم در جهت تقویت توان مالی بخشی از جامعه و تحریک تقاضا برای بخش ­های مختلف اقتصاد کشور بردارد.