Logo of a company

تسهیلات ویژه بانک تجارت به صاحبان مشاغل در قالب طرح “چرتکه”

بانک تجارت به پذیرندگان دستگاه های POS این بانک و فروشگاه های مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی بانک تجارت تسهیلات ویژه ای در قالب طرح “چرتکه” ارائه می کند.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، “چرتکه” با هدف ارائه خدمات اعتباری متمایز و ویژه به دارندگان دستگاه های پایانه های فروش (POS) و درگاه های پرداخت اینترنتی بانک تجارت بر اساس میانگین حساب و میزان تراکنش طراحی شده است.

بر این اساس ، به مشتریان دارنده حساب جاری کارت یا حساب کوتاه مدت عادی متصل به دستگاه POS و یا درگاه پرداخت اینترنتی بانک تجارت براساس میانگین یک ماهه ، سه ماهه و شش ماهه در قالب عقود مرابحه و یا مشارکت مدنی بازرگانی ،تسهیلات ویژه طرح چرتکه پرداخت خواهد شد . سقف تسهیلات این طرح بر اساس میانگین موجودی حساب حداکثر تا سقف چهار میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی و ده میلیارد ریال برای اشخاص حقوقی تعیین شده است.

هموطنان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی دریافت این تسهیلات و بازپرداخت آن به پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۱۵۵۴ تماس حاصل نمایند.