تسهیلات ویژه بانک تجارت به صاحبان مشاغل در قالب طرح “چرتکه” 
چاپ 

تسهیلات ویژه بانک تجارت به صاحبان مشاغل در قالب طرح “چرتکه”

بانک تجارت به پذیرندگان دستگاه های POS این بانک و فروشگاه های مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی بانک تجارت تسهیلات ویژه ای در قالب طرح “چرتکه” ارائه می کند.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، “چرتکه” با هدف ارائه خدمات اعتباری متمایز و ویژه به دارندگان دستگاه های پایانه های فروش (POS) و درگاه های پرداخت اینترنتی بانک تجارت بر اساس میانگین حساب و میزان تراکنش طراحی شده است.

بر این اساس ، به مشتریان دارنده حساب جاری کارت یا حساب کوتاه مدت عادی متصل به دستگاه POS و یا درگاه پرداخت اینترنتی بانک تجارت براساس میانگین یک ماهه ، سه ماهه و شش ماهه در قالب عقود مرابحه و یا مشارکت مدنی بازرگانی ،تسهیلات ویژه طرح چرتکه پرداخت خواهد شد . سقف تسهیلات این طرح بر اساس میانگین موجودی حساب حداکثر تا سقف چهار میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی و ده میلیارد ریال برای اشخاص حقوقی تعیین شده است.

هموطنان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی دریافت این تسهیلات و بازپرداخت آن به پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک به شماره ۱۵۵۴ تماس حاصل نمایند.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو