آخرین اخبار بانک ملی 
چاپ 

آخرین اخبار بانک ملی

حسین زاده خبر داد: برنامه ریزی برای گسترش شعب خارجی بانک ملی ایران

 

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: پس از برجام، فضای فعالیت بازتر شده و بانک های بزرگ جهت همکاری با بانک ملی ایران اعلام آمادگی می کنند.

 

محمدرضا حسین زاده در همایش مسئولان و کارشناسان اداره امور شعب استان مرکزی، خواستار اطلاع رسانی به واحدهای تولیدی ، صنعتی ، بازرگانی و … جهت بهره مندی از خدمات جدید بین المللی بانک ملی ایران شد و افزود : برنامه وسیعی برای گسترش شعب خارج از کشور داریم و قصد داریم از فرصت های جدید و پیش رو برای ارتقای جایگاه بانک حداکثر استفاده را انجام دهیم.

 

وی با اشاره به انتظارات گسترده و ویژه مسئولان کشور از بانک ملی ایران ابراز داشت: من آینده بانک را با داشتن همکارانی علاقه مند، تلاشگر و متعصب به کار امیدوارانه می بینم. بانک به تلاش تمامی همکاران نیاز دارد وخوشبختانه با همت و تلاش همکاران طی ماه های گذشته شاهد رشد منابع بودیم.

 

مدیر عامل بانک ملی ایران به نقش مهم روسای شعب اشاره کرد و گفت: مسئولان شعب نسبت به همکاران و مسائل آن ها باید حساس بوده و از آن ها مشورت بگیرند. همچنین با تفویض اختیار، به آن ها انگیزه و امید دهند.

 

وی در پایان خواستار انعکاس خدمات متنوع و گسترده و دستاوردها و اقدامات موثر بانک ها برای مسئولان و مردم شد.

 

در ادامه سفر مدیر عامل بانک ملی ایران به استان مرکزی، وی به صورت سرزده از شعبه اراک بازدید و با همکاران از نزدیک دیدار وگفت و گو کرد.

 

مدیرعامل : باید تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم

 

اولین همایش هم اندیشی «فرصت ها و تهدیدها» با حضور محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ، اعضای هیأت مدیره ، مدیران امور ، رؤسای ادارات امور شعب تهران، شعب مستقل و رؤسای حوزه های استان تهران در اداره امور شعب غرب تهران برگزار شد.

 

مدیرعامل بانک طی سخنانی که در ساعات آغازین این همایش ایراد کرد ، فرصت ها و تهدیدهای بانک ملی ایران را به دو دسته بیرونی و درونی تقسیم کرده و به بررسی اهم این تهدیدات و فرصت ها پرداخت و تأکید کرد. وظیفه ماست که شرایط را به دقت بررسی کنیم و با تلاش و مدیریت بهینه ، تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و بهترین بهره برداری را از فرصت های موجود برای ارتقاء جایگاه و افزایش سودآوری بانک بعمل آوریم.

 

رئیس هیأت مدیره بانک در ادامه سخنان خود ، تحریم را یکی از شدیدترین تهدیدات بانک در گذشته ذکر کرد و گفت: رقبا با استفاده از تحریم برخی از منابع و مشتریان بانک را به سوی خویش جلب کرده اند اما اکنون با تلاش های صورت گرفته تهدید تحریم از بین رفته و به یک فرصت خوب برای بانک ملی ایران تبدیل شده است باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم و با برقراری ارتباط سازنده با مشتریان عملکرد بهتری را در کارنامه خود ثبت کنیم.

 

وی در ادامه اظهار داشت: بانک ملی ایران ، بازوی دولت است و خود را موظف می داند به مردم عزیز در سراسر کشور خدمات بانکی ارائه نماید. لذا باید از حاشیه ها دور باشیم و در آرامش و امنیت کامل به کار بانکی خود به صورت حرفه ای و تخصصی بپردازیم. لذا از همکاران می خواهم که به شایعات و حاشیه سازی ها توجهی نکرده و با صداقت و سلامت به انجام وظایف خویش بپردازند.

 

حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود ، افزایش سرانه مطالعه در بین همکاران را مهم دانسته و از همکاران خواست تا با آموزش و افزایش اطلاعات خود ، همیشه به روز باشند. وی همچنین به تلاش های صورت گرفته برای ساماندهی و بهینه سازی ارتباط مدیریت بانک با همکاران اشاره کرده و افزود : با همکاری نزدیک دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی ، به دنبال افزایش رضایت شغلی همکاران هستیم .

 

مدیرعامل با تأکید بر اینکه نیروی انسانی متعصّب و علاقمند از مهم ترین فرصت های بانک ملی ایران است ابراز داشت: همکاران می توانند با کلام خوب و با خوشرویی ، بهترین مزیت ها را برای بانک ملی ایران ایجاد نمایند. اولین همایش هم اندیشی (فرصت ها و تهدیدها) همچنان در اداره امور شعب غرب تهران در حال برگزاری است .

 

دیدار مدیر عامل با تعدادی از همکاران جوان و نوآور

 

تعدادی از همکاران جوان و نوآور بانک در یک نشست غیررسمی و کاملأ دوستانه با مدیرعامل بانک دیدار و گفت و گو کردند.

 

این همکاران جوان که از فعالان عرصه های مختلف اجتماعی، فناوری اطلاعات و خدمات بانکی محسوب می‌ شوند از اقصی نقاط کشور در این جلسه حضور پیدا کردند که از آن جمله می توان به همکارانی از جزیره خارک، کیش، تربت حیدریه، کردستان، تبریز، گیلان، تهران، اصفهان، ساری، قم، کرمانشاه و … اشاره کرد.

 

این همکاران خلاق و ایده پرداز در محیطی کاملأ صمیمی و به دور از هرگونه پیرایه و تشریفات اداری، نقطه نظرات ، انتقادات و پیشنهادات مدنظر خود را بدون واسطه با حسین زاده مدیریت عامل بانک در میان گذاشته و پیرامون هر یک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

در این نشست که بیش از سه ساعت به طول انجامید رهنمودهایی توسط مدیر عامل بانک ارائه شد و مقرر گردید از ایده ها و پیشنهادات همکاران به نحو مطلوب استفاده گردد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو