معاون مدیر عامل بانک صادرات ایران: حمایت از پروژه های ملی از اولویت های این بانک است 
چاپ 

معاون مدیر عامل بانک صادرات ایران: حمایت از پروژه های ملی از اولویت های این بانک است

​معاون شعب و بازاريابي بانک صادرات ایران گفت:  خدمات و اقدامات چند وجهی بانک صادرات برای پویایی اقتصاد ملی در سطح خرد و کلان به ویژه پروژه های مهم ملی  کماکان از اولویت برخوردار است.
به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، رضا صديق در مراسم معارفه مديران شعب استان هاي كرمانشاه، زنجان، مركزي و گلستان كه با حضور جام‌خانه مشاور مدیرعامل و مدیرامور ارتباطات و خدمات مدیریتی، مديران امور شعب مناطق يك، دو، سه و شش و جمعي از مديران و كاركنان مديريت هاي شعب استان هاي مربوط برگزار شد، در سخناني گفت: بانک صادرات ايران درخت تنومندي است که ٦٤ سال پيش نهالي نورسی بود که اكنون به درختي تناور تبديل شده است. اميدوارم ساليان دراز اين ميراث با ارزش گذشتگان بيش از پيش پربرکت شود و سرشاخه ‌هاي آن نه تنها در ايران بلکه در سراسر دنيا گسترده و از برکات آن تمام مردم بهره ‌مند شوند.
وي با اشاره به تنوع خدمات بانک صادرات ايران گفت: طرح‌هاي زيادي از جمله پروژه ‌هاي عظيم پتروشيمي، کارخانه‌ ها و واحدهاي توليدي در اقصي‌نقاط كشور از تسهيلات بانک صادرات ايران بهره ‌مند شده ‌اند و همت والاي همکاران در سطح شبکه بانک صادرات ايران براي خدمت‌ رساني به مردم ادامه داشته و دارد که اميدوارم،  اين تلاش و کوشش همچنان ادامه پيدا کند تا بانک به جايگاه واقعي خود دست یابد.
جمشيد جام‌خانه مشاور مديرعامل و مديرامور ارتباطات و خدمات مديريتي نيز که در اين مراسم حضور داشت، طي سخناني مديريت بهينه دارايي ‌ها، شايسته ‌سالاري، دريافت پيشنهادها و ايده‌ هاي همكاران، تلاش در راستاي اجراي فرامين مقام معظم رهبري در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي، تکريم ارباب ‌رجوع و مشتري‌ مداري، پيگيري و وصول مطالبات را از مهم‌ ترين تأكيدات مديرعامل بانك برشمرد.
مدير امور ارتباطات و خدمات مديريتي، تکریم و توجه خاص به معیشت همکاران و بازنشستگان را از دغدغه‌هاي مديرعامل و اعضاي هيأت‌مديره بانك دانست و افزود: مدیرعامل بانک، هر شعبه را یک بنگاه اقتصادی کوچک مي‌دانند. لذا هر کارمند مي‌تواند یک بازاریاب باشد که البته برنامه‌ریزی، کنترل امور، انعکاس مسائل و مشکلات و رصد نمودن رقبا بر عهده ستاد است.
شايان توجه است؛ مراسم توديع و معارفه مديران شعب استانهاي كرمانشاه، مركزي، زنجان و گلستان و نيز با حضور صديق، سليمانپور، رحيمي شهواري، ابوحمزه و مرتضوي مدیران امور شعب منطقه يك، دو، سه و شش برگزار و به ترتيب از زحمات تورج رستمي سليماني، بهزاد قهرماني، كيخسرو صداقتي، علي حسيني  مديران سابق آن استانها تقدير و  بهزاد قهرماني، نورالدين حكيمي نژاد و عبدالرضا خدادي، محمد رضا كريم به عنوان مديران جديدي براي مديريت شعب استانهاي ياد شده معرفي شدند

درباره نویسنده

15363مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو