سوال ناصر یمین مردوخی کردستانی از سخنگوی شورای نگهبان 
چاپ 

سوال ناصر یمین مردوخی کردستانی از سخنگوی شورای نگهبان

یمین نیوز- ۲۰/۶/۹۵-عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان پیش از ظهرروز شنبه  در  یک نشست خبری حاضر و به سوالات  خبرنگاران پاسخ داد.

سخنگوی شورای نگهبان پس از ایراد سخنانی  ضمن خوش آمد گویی به ناصر یمین مردوخی کردستانی پیشکسوت ترین اصحاب رسانه و سردبیر شبکه های خبری طوفان نیوز و یمین نیوز و هفته نامه مردوخ در این نشست از مردوخی کردستانی خواست تا اولین سوال را ایشان مطرح کنند.

مردوخی کردستانی ابتدا اظهار داشت : از اظهار لطف شما تشکر می کنم  و عید سعید قربان که یکی از اعیاد بزرگ   ما می باشد را خدمت شما و جمعی که حضور دارند تبریک می گویم.

سپس یمین مردوخی سوال خود را اینگونه عنوان کرد: در هفته دولت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای اعضای کابینه را به حضور پذیرفتند و تاکید نمودند  الان زمان  انجام کارهای انتخاباتی و تبلیغات انتخاباتی نیست و باید به درد و مشکلات مردم رسیدگی کنید .سوال من این است که آیا این  تخلف نیست که در حال حاضر  کسانی که می خواهند کاندید شوند در داخل و خارج  به فعالیت انتخاباتی پرداخته اند؟

کدخدایی پاسخ داد: صحبت های شما کاملا مورد تایید است و حتما با متخلفان برخورد می شود ود ر بررسی صلاحیت نامزدها اگر تخلفی اثبات شده باشد، لحاظ خواهد شد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو