نشست زمین در تهران، پژو 206 را بلعید /در نزدیکی آن محدوده هیچ مترو و تونلی وجود ندارد 
چاپ 

نشست زمین در تهران، پژو ۲۰۶ را بلعید /در نزدیکی آن محدوده هیچ مترو و تونلی وجود ندارد

1234567در خیابان پیامبر مرکزی تهران نزدیک مجتمع تجاری کوروش به علت نشست زمین، گودالی به عمق حدود ۳متر ایجاد شده  و یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ در گودال سقوط کرده است و یک دستگاه پراید هم در آستانه سقوط، مهار شد.

به گزارش یمین  نیوز  به نقل از خبرگزاری ها، نشست زمین خیابان پیامبر  (نزدیکی مجتمع تجاری کوروش) ارتباطی با مترو ندارد.

– شستشوی خاک ریزدانه توسط آب باعث ایجاد حفره در خیابان پیامبر شده است که خوشبختانه صدمات جانی به کسی وارد نشد.

– در نزدیکی آن محدوده هیچ مترو و تونلی وجود ندارد.

– باید یک بار برای همیشه بروزرسانی شبکه آب تهران را به عنوان یک پروژه ملی و اولویت‌دار در دستور کار قرار دهیم تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

– فرونشست زمین اتوبان ستاری شمالی و خیابان پیامبر مرکزی سبب شد دو خط لوله تغذیه گاز این منطقه برای احتیاط مسدود شود تا پس از اعلان وضع سفید، گازرسانی به مشترکان این منطقه از سرگرفته شود.

– گاز هزار و ۲۰۰ مشترک در این منطقه قطع شده است.

انسداد خیابان پیامبر و محدودیت در پارکینگ کوروش

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به نشست زمین در خیابان پیامبر، از اعمال محدودیت برای تردد خودروها در پارکینگ مجتمع تجاری فرهنگی کوروش خبر داد و گفت که خیابان پیامبر تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ محسن ترابیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره حادثه نشست زمین در مجاورت مجتمع کوروش در خیابان پیامبر اظهار کرد: ظهر امروز این حادثه به پلیس راهور اطلاع داده شد که بلافاصله عوامل راهنمایی و رانندگی در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ به گودال ایجاد شده در میان خیابان پیامبر سقوط کرد گفت: یک دستگاه سواری پراید نیز تا نیمه به این گودال سقوط کرده بود که با حضور عوامل آتش نشانی و شهرداری این دو خودرو خارج شدند. راننده سواری پژو ۲۰۶ که حدود ۳۰ سال سن داشت، دچار مصدومیت شده است.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در حال حاضر خیابان پیامبر از حد فاصل بزرگراه حکیم تا بزرگراه ستاری مسدود است، گفت: به دلیل اینکه این ریزش در وسط خیابان بوده و ابعاد آن نیز گسترده بود کل خیابان مسدود شده و در حال حاضر خودروها اجازه تردد در این بخش را ندارند. بنابراین آن دسته از خودروهایی که از مسیر شرق به غرب حکیم و همچنین جنوب به شمال بزرگراه ستاری قصد ورود به خیابان پیامبر را دارند تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند وارد این محدوده شوند.

محدودیت در پارکینگ کوروش

وی درباره فعالیت پارکینگ مجتمع تجاری کوروش نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه خروجی پارکینگ کوروش در خیابان پیامبر قرار دارد، به همین دلیل برای خروج از پارکینگ این مجتمع مشکلاتی ایجاد شد و سرانجام تصمیم بر این شد تا ورود و خروج به پارکینگ این مجتمع از یک در و از قسمت ورودی انجام شود.

وی با اشاره به شرایط موجود از شهروندان خواست تا حد امکان بدون وسیله نقلیه شخصی به مجتمع کوروش بروند.

ترابیان با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده باش کامل است افزود: انسداد خیابان پیامبر تا اطلاع بعدی ادامه داشته اما با توجه به شرایط موجود به نظر نمی‌رسد که حداقل تا پایان امشب این خیابان بازگشایی شود. با این حال،‌ پلیس راهور این آمادگی را دارد تا هر زمانیکه عوامل شهرداری و دیگر عوامل اجرایی عملیات خود را به پایان رسانده و محل ایمن سازی شود، این معبر را بازگشایی کنند.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیکی در این محدوده نیز گفت: در بزرگراه حکیم بار ترافیکی خاصی وجود نداشته و تردد به شکل عادی در حال انجام است، اما مسیر جنوب به شمال ستاری و در محدوده مجتمع کوروش حجم تردد خودروها بالا بوده و ترافیک نیمه سنگین است.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو