استقبال تصاعدی متقاضیان از صندوق مسکن یکم تحت تاثیر کاهش نرخ سود این تسهیلات است 
چاپ 

استقبال تصاعدی متقاضیان از صندوق مسکن یکم تحت تاثیر کاهش نرخ سود این تسهیلات است

 

مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت آغاز هفته دولت با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک ،پاسخگوی سوالات متقاضیان تسهیلات مسکن شد.

به گزارش یمین نیوز از  روابط عمومی بانک مسکن، در جریان این بازدید که ابوالقاسم رحیمی انارکی و محسن عزیزی اعضای هیئت مدیره، محمد حسن مرادی مدیر امور طرح و برنامه، نادر قاسمی مدیر امور اعتباری ، ساسان شیردل مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسعود ایزدی مدیر روابط عمومی بانک مسکن نیز حضور داشتند ؛محمدهاشم بت شکن گفت:سبد فعلی تسهیلات خرید مسکن ،باعث تحریک تقاضای مصرفی و مراجعه متقاضیان به بازار برای دریافت تسهیلات مرتبط با نیازشان شده است.

وی تصریح کرد:سوالات مردم به خوبی عزم خریداران مسکن را نشان می دهد بنابراین در این مقطع بانک مسکن درراستای ماموریت محوری خود برای ایجاد رونق غیر تورمی ،یک ماموریت مضاعف در حوزه اطلاع رسانی و تشریح کم و کیف انواع تسهیلات خرید و ساخت مسکن را دارد تا مسیر بهره برداری از این تسهیلات برای همگان روشن و شفاف شود.

مدیرعامل بانک مسکن در ادامه از استقبال تصاعدی متقاضیان تسهیلات خرید مسکن از تسهیلات صندوق یکم تحت تاثیر کاهش نرخ سود این تسهیلات خبر داد.

محمدحسن مرادی مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن نیز درخصوص هدف از برقراری ارتباط مستقیم تلفنی مدیران ارشد این بانک با مردم گفت: قطعا مدیران به عنوان تصمیم گیرندگان سیاست های کلان باید در جریان مهمترین دغدغه های مردم قرار گیرند که در همین راستا مدیران بانک مسکن در نخستین روز از هفته دولت فرصت را غنیمت شمردند تا به صورت تلفنی پاسخگوی مشتریان خود باشند.

وی با بیان اینکه بنای بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی در بخش مسکن و ساختمان حمایت از بخش مسکن است تا شرایط متقاضیان برای احداث یا تهیه خانه تسهیل شود، گفت: از همین رو سیاست اجرای رژیم پس انداز طی بیش از یکسال گذشته در دستور کار این بانک قرار گرفت و نقطه عطف اجرای این سیاست، تاسیس حساب صندوق پس انداز مسکن یکم بود که بیشترین محور سوالات مشتریان هم پیرامون پرداخت تسهیلات است.

مسعود ایزدی مدیر روابط عمومی بانک مسکن نیز با اشاره به اینکه مشتری مداری یکی از ارکان مهم این بانک است گفت: ارتباط مستقیم مدیران با مشتریان می تواند مدیران را با مهمترین دغدغه های مردم بیش از پیش آشنا کند.

وی درباره بیشترین سوالات مردم در تماس با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک گفت: بیشترین سوالات تماس گیرندگان به این مرکز در حوزه شرایط پرداخت انواع تسهیلات مسکن اعم از “صندوق مسکن یکم” و “دریافت وام از محل خرید اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن”و “افزایش نرخ اوراق” بانک مسکن است.

به گفته ایزدی، مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن روزانه و در ساعات اداری به طور میانگین پاسخگوی ۷۰۰ تماس تلفنی مشتریان هستند. این مرکز در روزهای کاری مردادماه پذیرای ۱۲ هزار و ۵۰۰ تماس تلفنی از سوی مشتریان این بانک بود.

علاوه بر این، مشتریان بانک مسکن می توانند سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه پست الکترونیک info@bank-maskan.ir ارسال کنند که به طور میانگین روزانه ۲۵۵ ایمیل از سوی مشتریان به این مرکز ارسال می شود.

لازم به ذکر است، اعضای هیئت مدیره به همراه مدیران امور اعتباری، امور استان‌ها و بازاریابی، امور طرح و برنامه و امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن فردا چهارشنبه (سوم شهریور) نیز با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادات مشتریان هستند.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو