جدید ترین اخبار بانک ملی ایران 
چاپ 

جدید ترین اخبار بانک ملی ایران

مدیر عامل بانک ملی ایران/ تأمین بیشترین حجم سرمایه برای راه‌اندازی شرکت‌های آریاترانسفو نشانگر توانمندی بانک ملی ایران است

مدیر عامل بانک ملی ایران ابراز داشت: تأمین ۴۵۰ میلیارد تومان از ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه مورد نیاز شرکت‌های آریاترانسفو (بزرگترین کارخانه تولید ترانسفورماتور کشور) توسط بانک ملی ایران نشانگر توانمندی این بانک است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین‌زاده که در حاشیه سفر به استان سمنان و افتتاح شرکت‌های آریاترانسفو در همایش مدیران ارشد بانک ملی ایران در استان حضور یافته بود، با گرامیداشت هفته دولت، عملکرد بانک ملی استان سمنان را مورد تقدیر قرار داد و سطح بالای شاخص های عملکردی استان را الگویی برای سایر ادارات امور شعب بانک دانست.

وی با بیان این نکته که در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تأمین ۹۰ درصد منابع موردنیاز واحدهای تولیدی و صنعتی کشور بر عهده بانکهاست، افزود: تجهیز منابع ارزان قیمت، مدیریت در پرداخت تسهیلات و برنامه محور بودن لازمه ارتقای بانک  بوده و رمز موفقیت در این استان، اقدام هماهنگ همکاران در چارچوب برنامه هاست.

مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تاکید بر ضرورت کنترل مستمر عملکرد شعب، ارتقای فعالیت‌های ارزی را با توجه به شرایط مساعد پسا برجام مورد تاکید قرار داد.

وی عدم محدودیت در انجام امور ارزی با اکثر کشورهای اروپایی بویژه از طریق شعبه هامبورگ را یادآور شد و ادامه داد: با توجه به ظرفیت بالای صنعتی در استان سمنان و برقراری تمامی خدمات ارزی، فعالیت‌های این حوزه باید با شناسایی و جذب شرکت های بزرگ منطقه تقویت گردد.

حسین‌زاده بر ضرورت تعهد سازمانی و ایفای درست مسئولیت ها توسط مدیران و کارکنان برای موفقیت بیش از پیش بانک ملی ایران تأکید کرد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود از خدمات جدید حوزه بانکداری الکترونیک این بانک خبر داد و استفاده از مزیت‌های صدور کارت‌های اعتباری، اوراق گواهی سپرده و کانون جوانه ها را مورد تأکید قرار داد.

برات کریمی عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران نیز ضمن مطلوب ارزیابی کردن عملکرد اداره امور شعب استان سمنان، راهکارهای حفظ و ارتقای موقعیت بانک ملی استان را در منطقه بیان داشت.

وی بانک ملی استان سمنان را از نظر سلامت اخلاقی و رفتاری، ویژه دانست و ابراز امیدواری کرد در آینده نیز شاهد تداوم این روند مثبت باشیم.

در ادامه اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور نیز از عملکرد مطلوب بانک ملّی استان تقدیر کرد و موفقیت‌های حاصله را نتیجه مدیریت صحیح و تلاش متعصبانه و متعهدانه همکاران در واحدهای ستاد و صف دانست.

در ابتدای این همایش، حسن مونسان رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در استان سمنان گزارشی از عملکرد بانک ملّی استان در بخش‌های مختلف ارائه کرد و با توجه به کسب رتبه ششم کشوری و سوم منطقه ای در تجهیز منابع ورتبه اول کشوری در وصول مطالبات، از همراهی مدیران و کارکنان تقدیر کرد.

وی گفت: کسب رتبه‌های اول در پایانه‌های فروش و خودپردازها و صدور کارت هدیه، ارتقای سهم بازار و حفظ رتبه اول جذب منابع در شبکه بانکی استان نیز حاصل تلاش جمعی همکاران است.

 

 

حسین زاده/صادرکنندگان می توانند ارز خود را از طریق شعب بانک ملی در خارج از کشور به داخل انتقال دهند

مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد:بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری و از زمان ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبنی بر حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط تاکنون اقدام به پرداخت تسهیلات به ۲۰۰۶ بنگاه به ارزش بالغ بر ۹ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال نموده است.

محمد رضا حسین زاده در جلسه شورای اداری استان سمنان که با حضور معاون اول رییس جمهورو وزیر صنعت ،معدن و تجارت برگزار شد،گفت:نظام بانکی قرار است برای تحقق اهداف دولت محترم تدبیر و امید،مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان به ۷۵۰۰ واحد تولیدی کوچک و متوسط پرداخت نماید. بر این اساس به منظور پیگیری و اجرای سریعتر این برنامه‌ ، ستاد اقتصاد مقاومتی در بانک ملی ایران تشکیل شده است.

وی افزود:علاوه بر این، بانک ملی ایران رسیدگی به ۸۲۱ بنگاه معرفی شده از طرف کارگروه‌های استانی را در دست اقدام داشته تا ظرف ماه جاری نسبت به تعیین تکلیف درخواست‌های ایشان اقدام نماید.

به گفته حسین زاده ،این بانک با تشکیل کارگروه‌های ستادی و استانی، برگزاری همایش مدیران و اعضای کارگروه‌ها و با همکاری وزارت صنعت ، معدن و تجارت و استانداران محترم، برنامه حمایت از بنگاه‌های دارای توجیه را بدون محدودیت در دستور کار داشته و آمادگی دارد به درخواست‌های واصله رسیدگی و اقدام نماید.

مدیرعامل بانک ملی ایران تصریح کرد:همچنین تا پایان تیرماه امسال بانک ملی ایران موفق شده ۲۲ هزار و ۲۷۰ فقره تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ ۲۲هزار و ۹۲۳ میلیارد ریال برای حمایت از تولید و اشتغال پرداخت نماید.

وی با اشاره به فضای مناسب ایجاد شده در پسا برجام برای فعالیت های بین المللی بانک ها تشریح کرد:بانک ملی ایران با توجه به امکانات گسترده در خارج از کشور فعالیت های بین المللی خود را با قدرت آغاز کرده به طوری که در حال حاضر با بیش از ۲۲ بانک بین المللی ارتباطات مالی دارد.

حسین زاده گفت:با خدمات گسترده شعب بانک ملی ایران در خارج از کشور،امکان صادرات و واردات برای تجار و بازرگانان کشور تسهیل شده است ،به طورى که در ماه هاى اخیر ١٧٠٠٠ پیام و حواله هاى سوئیفتى ( وارده و صادره ) و نیز نزدیک ١٠٠٠ اعتبار اسنادى و حواله هاى بازرگانى با بانک هاى خارجى داشته ایم بنابر این شرکت هاى صادر کننده مى توانند ارز حاصل از صادرات خود را از طریق شعب خارج از کشور بانک ملى ایران به داخل کشور انتقال دهند و حتى اگر تمایل داشتند مى توانند ارز خود را به قیمت نرخ روز به بانک ملى ایران بفروشند .

در بخشی از این جلسه وزیر صنعت،معدن و تجارت از اقدامات موثر بانک ملی ایران در حمایت از تولید و صنعت بویژه بزرگترین کارخانه تولید ترانسفورماتور کشور تقدیر کرد.

 

تقدیر جهانگیری و تحسین نعمت زاده از نقش حمایتی بانک ملی ایران در راه‌اندازی شرکت‌های آریاترانسفو

در آیین افتتاح و راه‌اندازی شرکت‌های آریاترانسفو (شرق و قدرت) معاون اول رئیس جمهور از نقش حمایتی بانک ملی ایران در راه‌اندازی این شرکت‌ها تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، اسحاق جهانگیری در این مراسم ابراز داشت: این دو شرکت با سرمایه ۶۰۰ میلیارد تومان راه‌اندازی شدند که حدود ۴۵۰ میلیارد تومان آن را بانک ملی ایران تأمین کرده است. وقتی یک بانک دولتی در طرحی بزرگ شرکت می‌کند، باید از نظام بانکی تقدیر کنیم که به همین علت از بانک ملی ایران تقدیر می‌کنم.

وی نظام بانکی را مظلوم دانست که بار اصلی تأمین منابع مورد نیاز اقتصاد کشور را برعهده دارد. معاون اول رئیس جمهور افزود: نظام بانکی امسال ۵۰۰ هزار میلیارد تومان به بخش خصوصی پرداخت خواهد کرد. همچنین پرداخت تسهیلات توسط شبکه بانکی در ۴ ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته، ۳۷ درصد رشد داشته است.

همچنین در این مراسم که با حضور مدیر عامل ، اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران، استاندار سمنان و مسئولان استانی برگزار شد، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت حمایت از تولید داخل و ایجاد اشتغال، از حمایت بانک ملی ایران برای راه‌اندازی این دو شرکت تقدیر کرد و حضور این بانک را در عرصه حمایت از صنعت کشور قابل تحسین دانست.

مدیر عامل شرکت‌های آریاترانسفو نیز در مراسم مذکور، راه‌اندازی این دو شرکت را نمونه بسیار خوب از رابطه و تعامل تولید و بانک دانست و از مدیر عامل بانک ملی ایران به جهت حمایت‌های زیاد وی در راه اندازی این شرکت ها تقدیر کرد و گفت: حمایت مالی بانک ملی ایران در راه اندازی این شرکت ها بسیار موثر بود و به درستی این بانک، حامی تولید است.

پیش از آیین افتتاح این دو شرکت، هیأت بانک ملی ایران متشکل از مدیر عامل، برات کریمی و غلامرضا پناهی اعضای هیأت مدیره، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور، هدایتی رئیس شعبه مرکزی تهران و مونسان رئیس اداره امور شعب استان سمنان از بخش‌های مختلف این دو شرکت بازدید کردند.

در این بازدید، مدیر عامل شرکت های آریا ترانسفو گزارشی از فعالیت، تولیدات و مشخصات این دو شرکت ارائه کرد.

 

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو