Logo of a company

جدید ترین اخبار از سازمان امور مالياتي کشور در هفته دولت

افتتاح پارک ماليات در استان چهارمحال و بختياري با حضور تقوي نژاد

همزمان با سفر يک روزه رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور به استان چهارمحال و بختياري، پارک ماليات (قلمستان) و چندين پروژه عمراني به بهره برداري رسيد.

به گزارش رسانه مالياتي ايران، هم زمان با سفر يک روزه سيدکامل تقوي نژاد رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور به استان چهارمحال و بختياري، پارک قلمستان که به نام “پارک ماليات” نامگذاري شده است افتتاح شد. همچنين در اين سفر که در اولين روز از هفته دولت صورت گرفته است، طرح هاي عمراني از قبيل ميدان امام خميني، پل محور گوجان -بيدگل و ده چشمه نيز با حضور رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور به بهره برداري رسيد.

هم زمان با هفته دولت و با حضور رئيس کل سازمان مالياتي؛ پروژه هاي کشاورزي چهارمحال و بختياري افتتاح شد

هم زمان با آغاز هفته دولت و با حضور سيد کامل تقوي نژاد، پروژه هاي کشاورزي شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختياري به بهره برداري رسيد.

به گزارش رسانه مالياتي ايران، در جريان بازديد سيد کامل تقوي نژاد، رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور و معاون وزير امور اقتصادي و دارايي از شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختياري از پروژه هاي حوزه کشاورزي در زمينه هاي پرورش ماهي و آبياري قطره اي اين شهرستان بهره برداري شد.

بهره برداري از طرح هاي عمراني در چهارمحال و بختياري با حضور رئيس کل سازمان امور مالياتي

چندين طرح زيربنايي، صنعتي و اقتصادي در نخستين روز از هفته دولت با حضور رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور در شهرستان فارسان استان چهار و محال بختياري به بهره برداري رسيد.

به گزارش  رسانه مالياتي ايران، سيدکامل تقوي نژاد، رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور که به همراه علي طيب نيا وزير امور اقتصادي و دارايي در نخستين روز از هفته دولت به استان چهارمحال و بختياري سفر کرده است در مراسم افتتاح چندين طرح زيربنايي شهري، راه‌سازي، صنعتي و اقتصادي شهرستان فارسان حضور يافت.

همچنين در اين سفر يک روزه ديدار با اقشار مردم، نشست مشترک با سرمايه گذاران و فعالان اقتصادي، ديدار با نخبگان پيش بيني شده است.

رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور خبرداد: توسعه نظام سلامت با اختصاص اعتبارات حاصل از درآمدهاي مالياتي

سيدکامل تقوي نژاد در مراسم افتتاحيه پروژه هاي عمراني و اقتصادي شهرستان فارسان از اختصاص حدود ۳هزار ميليارد تومان در سال ۱۳۹۴ از محل درآمدهاي ماليات بر ارزش افزوده به منظور توسعه نظام سلامت خبرداد.

به گزارش  رسانه مالياتي ايران، سيد کامل تقوي نژاد، رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور که به مناسبت هفته دولت به همراه دکتر طيب نيا وزير امور اقتصادي و دارايي و جمعي از معاونين وزير به استان چهارمحال و بختياري سفر کرده است، در مراسم افتتاحيه پروژه هاي عمراني، صنعتي و کشاورزي شهرستان فارسان به ايراد سخنراني پرداخت.

وي ضمن تقدير از زحمات و تلاش همه مديران و مسئولان استان چهارمحال و بختياري و شهرستان فارسان، گفت: يکي از افتخارات دولت اين است که توانست در سه سال اخير تورم را مهار و براي اولين بار تک رقمي کند که اقدام بزرگي در کارنامه اقتصادي دولت محسوب مي شود.

معاون وزير امور اقتصادي و دارايي با اشاره به تاثير افتتاح پروژه هاي اقتصادي در راستاي رشد و توسعه استان چهارمحال و بختياري، افزود: رشد اين منطقه با جذب سرمايه گذاري، ارايه تسهيلات به سرمايه گذاران و افزايش مشارکت هاي مردمي امکان پذير است.

وي تصريح کرد: به مردم استان اين قول را مي دهم که در صورت ارايه طرح هاي عمراني توجيه پذير، تسهيلات لازم از طريق سيستم بانکي به آنها اختصاص خواهد يافت.

تقوي نژاد با بيان اينکه دولت با برنامه ريزي و اجراي پروژه هاي مختلف توانست به درآمدهاي درون زا تکيه کند، اظهارداشت: اتکا به درآمدهاي مالياتي همواره از برنامه هاي مهم دولت بوده که ضمن تحقق اين امر، از اين درآمد در راستاي بهبود وضعيت زندگي مردم بهره برده ايم.

رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور با اشاره به اختصاص حدود ۳هزار ميليارد تومان در سال ۱۳۹۴ به طرح نظام سلامت، گفت: از محل درآمدهاي ماليات بر ارزش افزوده اعتبارات بسيار خوبي براي توسعه شهرداري ها و دهياري هاي استان هاي مختلف کشور اختصاص يافته است که اميدواريم شاهد رشد و توسعه روزافزون اين مناطق باشيم.

وي خدمت به مردم را نعمت خداوند براي مسئولان دانست و عنوان کرد: مسئولان بايد قدردان اين موهبت بوده و در ارائه خدمت به ولي نعمتان خود اهتمام ويژه نمايند.