ارتباط تلفنی مدیرعامل بانک مسکن با مشتریان 
چاپ 

ارتباط تلفنی مدیرعامل بانک مسکن با مشتریان

مدیرعامل بانک مسکن روز سه شنبه همزمان با نخستین روز از هفته دولت با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک، آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادات مشتریان است.

به گزارش  یمین نیوز از روابط عمومی بانک مسکن، محمدهاشم بت شکن مدیر عامل بانک مسکن به همراه اعضای هیات مدیره و برخی از مدیران این بانک فردا سه شنبه ، دوم شهریور ماه همزمان با نخستین روز از هفته دولت با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک پاسخگوی مشتریان ان بانک است.

مدیرعامل بانک مسکن قرار است به همراه مدیر امور اعتباری، مدیر امور استان‌ها و بازاریابی، مدیر امور طرح و برنامه و مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک ساعت ۱۱ تا ۱۲ در مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن حضور یابند.

علاوه بر این اعضای هیات مدیره بانک مسکن به همراه مدیران امور اعتباری، امور استان‌ها و بازاریابی، امور طرح و برنامه و امور فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک در روز چهارشنبه (سوم شهریور) نیز با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادات مشتریان این بانک هستند.

کارشناسان و مشاوران مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در هفته دولت از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان در حوزه خدمات بانکی، تسهیلات و دریافت پیشنهادات و انتقادات خواهند بود. همچنین این مرکز در روزهای عادی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶ و پنج شنبه‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳ آماده پاسخگویی و دریافت پیشنهادات و انتقادات مشتریان هستند.

مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن بعد از ساعات مذکور به صورت ۲۴ ساعته با ضبط صدای مشتریان آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات بوده و در اسرع وقت به بررسی این انتقادات و پیشنهادات و پاسخگویی به آنها می پردازد.

بر این اساس، شهروندان تهرانی جهت برقراری ارتباط با این مرکز می توانند با شماره تلفن ۱۸۳۰ و هموطنان ساکن در سایر شهرها نیز می توانند با شماره ۶۱۰۸۸-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو