تورهای ترکیه آزاد شد/لغو ویزای ارمنستان برای ایرانی ها 
چاپ 

تورهای ترکیه آزاد شد/لغو ویزای ارمنستان برای ایرانی ها

لغو روادید بین ایران و ارمنستان عملی و تورهای ترکیه  هم آزاد شد

 

سفارت ایران در ایروان با صدور اطلاعیه‌ای از اجرایی شدن لغو روادید بین ایران و ارمنستان خبر داد و اعلام کرد: از این پس اتباع دو کشور برای ورود به کشور مقابل نیازی به روادید نخواهند داشت.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اجرایی شدن یادداشت تفاهم لغو روادید مورخ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان از این پس اتباع دو کشور برای ورود به کشور مقابل نیاز به ویزا نخواهند داشت.

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور اطلاعیه ای، لغو ممنوعیت اعزام تورهای گردشگری به ترکیه را اعلام کرد.

به گزارش میزان،سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور اطلاعیه ای، لغو ممنوعیت اعزام تورهای گردشگری به ترکیه را اعلام کرد.

متن اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بدین شرح است:

پیرو اطلاعیه مورخ ۴/۲۶ /۹۵ سازمان در خصوص ممنوعیت اعزام تورهای گردشگری به ترکیه، با توجه به وقایع و حوادث پیش آمده در آن کشور؛ ناشی از کودتای نافرجام و نظر به روابط و همکاری های دوستانه بین دو کشور و حسب مذاکرات به عمل آمده در سفر اخیر وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به آنکارا و درخواست‌های مکرر دولت ترکیه به منظور برقراری مجدد تورهای مسافرتی، با استناد به شرایط با ثبات موجود در آن کشور و اعلام وجود فضای امن برای گردشگران خارجی و همچنین اعلام آمادگی دولت آن کشور نسبت به تامین خسارت دفاتر و شرکتهای ایرانی ، بدین وسیله سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لغو ممنوعیت ثبت نام و اعزام تورهای گردشگری به مقصد ترکیه  را اعلام می دارد.

از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایرانی انتظار می رود در هنگام انعقاد قرارداد با طرف های مرتبط ترکیه، رعایت دقیق قوانین و مقررات مربوطه از جمله حفظ قوانین و شئونات گردشگران ایرانی را مورد توجه جدی قرار داده و این امر از طرف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مورد نظارت جدی قرار دارد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو