اولین حضور پساتحریم ایران در نمایشگاه دارویی جهان 
چاپ 

اولین حضور پساتحریم ایران در نمایشگاه دارویی جهان

عضو هیات مدیره هلدینگ شفادارو با اشاره به اینکه مدتها ایران در شرایط تحریم قرار داشت گفت: پس از سالها تحریم ایران برای حضور در نمایشگاه های دارویی جهان، شرکت هلدینگ شفادارو در نمایشگاه دارویی ویتنام حضور یافت.

به گزارش یمین نیوز ،فرشاد دهقانی با اشاره به اینکه هلدینگ شفادارو شامل شرکتهای داروسازی دانا، راموفارین، اندیشه نگاه سلامت، کیمیدارو جابربن حیان واسوه است گفت: این شرکتها توانایی قابل توجهی در تولید دارو در ایران دارند و توانسته اند مشکلات دارویی کشور را به ویژه در شرایط تحریم حل کنند.

وی گفت: با رفع تحریمها، رایزنی برای همکاری بیشتر با شرکتهای دارو سازی جهان و جذب بازارهای جهانی آغاز شد که نتیجه این پیگیری ها، حضور هلدینگ شفادارو به عنوان تنها هلدینگ ایرانی در نمایشگاه دارویی ۲۰۱۶ ویتنام بود.

دهقانی افزود:در این نمایشگاه توانستیم با شرکتهای داروسازی حاضر که از کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی به نمایشگاه آمده بودند، دیدارهایی داشته باشیم.

در ادامه ، دکتر سمیعی مدیرعامل هلدینگ شفادارو با ابراز خوشحالی از نتیجه بخش بودن برجام گفت: نمایشگاه ویتنام دستاورد مهمی را در زمینه تقویت تعامل جهانی  و در این نمایشگاه می توانیم با داروسازان جهانی رایزنی داشته باشیم و توانمندی های خود را به آنها ارایه دهیم تا شاهد یک تعامل دوسویه برای کاهش نیازهای دوطرف باشیم.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو