رئیس سازمان بورس عنوان کرد/تاکید بر رعایت قواعد فقهی در توسعه ابزارها 
چاپ 

رئیس سازمان بورس عنوان کرد/تاکید بر رعایت قواعد فقهی در توسعه ابزارها

شاپور محمدی در مراسم معارفه خود بعنوان رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: احترام به شرع و قواعد فقهی در توسعه ابزارها جزو اصول کاری من در بازار سرمایه می باشد.

به گزارش (شادا)، محمدی با بیان این مطلب اظهار داشت: اگرچه کسب سود برای سرمایه گذاران را مهم می دانیم ولی باید مشروع باشد و تاکنون همه ابزارهای شکل گرفته در بازار سرمایه بر اساس اصول فقهی بود.

وی رعایت قانون، توجه به نیاز فعالان بازار و سرمایه گذاران و احترام متقابل و اعتماد را از جمله اصول کاری خود در بازار سرمایه برشمرد.

رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار نقدشوندگی، شفافیت، پوشش ریسک های عملیاتی و تامین مالی را جزو وظایف بازار های مالی عنوان کند.

محمدی در خصوص برنامه های خود در سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: توسعه ابزارهای مالی جدید، افزایش تعاملات با بازار پول، توسعه حضور نهادها در بازار سرمایه، گسترش تعاملات بین المللی، افزایش تعاملات با مجلس شورای اسلامی، مقررات زدایی، جلب مشارکت فعال بازار سرمایه در تصمیم گیریها، تقویت سودآوری و بهره وری شرکتها، تقویت و نقش رسانه ها در جهت فرهنگ سازی در حوزه بازار سرمایه و بازنگری و انعطاف پذیری در زیرساختهای بازار بعنوان اولویت های کاری وی خواهد بود.

محمدی در پایان ابراز امیدواری کرد: در سایه همکاری و تلاش همکاران سازمان بورس و اوراق بهادار، بازار سرمایه رو به رشد و پر رونق داشته باشیم.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو