رئیس سازمان بورس تغییر کرد/ فطانت مشاور شد 
چاپ 

رئیس سازمان بورس تغییر کرد/ فطانت مشاور شد

 

شورای عالی بورس ضمن پذیرش استعفای محمد فطانت، به اتفاق آراء شاپور محمدی را به عنوان رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب کرد.

عصر روز (سه شنبه) شورای عالی بورس و اوراق بهادار با حضور اعضاء و به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی تشکیل جلسه داد. در این جلسه ضمن معرفی آقایان موسویان، طالبی، سعدی و محسنی به عنوان اعضای جدید شورا از زحمات آقایان پورابراهیمی، زالی، مقدسیان و خانم فقیه نصیری به عنوان اعضای سابق که دوره عضویتشان به پایان رسید تقدیر شد.

این گزارش می افزاید، شورا با استعفای محمد فطانت، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار را پس از استماع توضیحات وی به دلیل عارضه قلبی و عدم قبول مسئولیت برای دوره های آتی، ضمن تشکر از خدمات و زحمات ارزنده وی در دوره تصدی خود، موافقت و برای ایشان آرزوی سلامتی نمود.

بر پایه این گزارش، در ادامه شاپور محمدی به عنوان گزینه پیشنهادی هیت مدیره جدید، به عنوان گزینه نهایی ریاست سازمان بورس به شورا معرفی و به اتفاق آرا از سوی اعضا به عنوان رئیس جدید سازمان  بورس و اوراق بهادار انتخاب شد.

گفتنی است، فطانت که طی ماه های اخیر چند بار استعفای خود را تقدیم وزیر اقتصاد کرده بود هم اکنون با حکم طیب نیا به عنوان مشاور وی منصوب شد. همچنین لازم به توضیح است که اعضای جدید هیت مدیره سازمان بورس اوراق بهادار شامل آقایان محمدی، امیری، فلاح پور، سعیدی و عراقچی توسط شورای عالی بورس منصوب شدند.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو