دستگیری 6 عضو گروه‌های تروریستی با قصد اقدام در شب‌های قدر و روز قدس 
چاپ 

دستگیری ۶ عضو گروه‌های تروریستی با قصد اقدام در شب‌های قدر و روز قدس

وزیر اطلاعات گفت: دولت یازدهم یکی از فسادستیزترین دولت‌های بعد از انقلاب اسلامی است و ما معتقدیم اشکالی چه در این دولت باشد و چه ریشه در دولت های قبل با هر گرایش سیاسی داشته باشد، باید برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی صبح امروز در جمع هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران کار وزارت اطلاعات را برقراری امنیت واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی دانست و گفت: ثروت باید مانند خون در رگ جامعه بچرخد و تولید ایجاد کند؛ ضمن اینکه جامعه‌ای که دچار این فرهنگ ‌شود که از ثروت به نفع مردم در آن استفاده نشود، به فنا خواهد رفت. اینکه عده‌ای بیایند که فقط شهوت ثروت را داشته باشند و آن را فعال نکنند، مضر به شمار می‌رود.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: دارایی باید از مسیر حلال و صحیح به دست آید و در مسیر فساد، ولنگاری و ضایع کردن حق دیگران نباید به کار گرفته شود، بلکه حقوق دیگران باید در آن در نظر گرفته شود و وزارت در این مسیر کمک حال کسانی است که بخواهد از ثروت و سرمایه خود برای رونق اقتصاد داخلی استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در جمع خبرنگاران گفت: بعد از اطلاع رسانی اخیر (دستگیری تروریست‌های تکفیری وهابی در تهران) ۵ تا ۶ نفر از افراد وابسته به گروه‌های تروریستی که بنا داشتند در شب‌های قدر و روز قدس دست به اقداماتی بزنند یکی پس از دیگری در شهرهای مختلف کشور شناسایی و دستگیر شدند.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو