Logo of a company

حادثه رانندگی برای سربازان/ یک کشته و ۵ زخمی

سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران گفت : بر اثر برخورد و واژگونی یک دستگاه خودروی ون حامل سربازان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با حفاظ کنار جاده در منطقه سی سنگان نوشهر یک نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

ذکریا اشکپور عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : از پنج زخمی این حادثه ۲ نفر به بیمارستان امام خمینی (ره) نور و سه نفر دیگر نیز به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شدند.

وی زمان وقوع این حادثه را حوالی ساعت ۱۵ امروز سه شنبه اعلام کرد. گفته می شود این خودرو پس از انحراف به چپ و برخورد با حفاظ کنار جاده منطقه سی سنگان واژگون شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر هم در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا گفت که سه نفر از مجروحان این حادثه به اورژانس این بیمارستان منتقل شدند که حال عمومی دو تن از آنان خوب است . دکتر مصطفی درخشش افزود : یکی دیگر از مجروحان این حادثه که حالش وخیم بود برای ادامه درمان به خارج از شهرستان منتقل شده است.

هم اکنون هوای استان مازندران بارانی و جاده های استان لغزنده است.

هفته گذشته نیز بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو با ۲ دستگاه خودروی پراید در مسیر کنارگذر ساحلی نوشهر به چالوس هشت سرباز وظیفه مرکز آموزشی نیروی زمینی ارتش در بیرجند زخمی شدند.