خانه تکانی پیش از عید درشهرداری پایتخت 
چاپ 

خانه تکانی پیش از عید درشهرداری پایتخت

محمدباقر قالیباف شهردار تهران در یکسال باقیمانده از عمر دوره کنونی مدیریت شهری و در آستانه عید سعید فطر با آغاز خانه تکانی در حوزه خود، معاونان خدمات شهری، امور اجتماعی و فرهنگی و حمل و نقل و ترافیک خود را تغییر داد.

در این تغییرات مجتبی عبداللهی معاون پیشین خدمات شهری شهرداری تهران جایگزین حجت الاسلام میثم امرودی معاون سابق امور اجتماعی و فرهنگی شد.

مجتبی یزدانی شهردار پیشین منطقه یک تهران نیز به سمت معاون خدمات شهری شهرداری پایتخت منصوب و فخرالدین سلیمانی شهردار پیشین منطقه سه جایگزین وی در شهرداری منطقه یک شد.

بر اساس این گزارش سید جعفر تشکری هاشمی جای خود را به مازیار حسینی در معاونت حمل و نقل و ترافیک داد و خود به معاونت توسعه منابع انسانی رفت.

قالیباف تاکنون جایگزینی برای فخرالدین سلیمانی شهردار پیشین منطقه سه تهران انتخاب نکرده و امور منطقه سه شهر تهران توسط قائم مقام شهردار منطقه اداره می شود.

آیین تودیع و معارفه معاونان شهردار تهران صبح امروز با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران شهری بدون دعوت از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

گفته می شود جا به جایی معاونان قالیباف پیش از این به اطلاع اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسیده است.

پیش از این نیز در فروردین ماه سال گذشته چهار تن از معاونان شهردار تهران (معاون فنی و عمرانی، معاون برنامه ریزی و توسعه شهری، معاون معماری و شهرسازی و معاون مالی و اقتصاد شهری) و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تغییر کردندضمن اینکه در اردیبهشت ماه سال ۹۴ شهردار تهران در احکامی شهرداران ۹ منطقه را تغییر داد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو