Logo of a company

سردار سلامی/هر نقطه‌ای که مبدا تهدید علیه ایران باشد را ویران خواهیم کرد

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز دیگر فضایی برای تنفس امن رژیم صهیونیستی وجود ندارد، تاکید کرد: بیش از یکصد هزار موشک در لبنان آماده فرود بر قلب رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش مهر، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه همزمان با روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: امروز موازنه قدرت به نفع مسلمانان و جهان اسلام در حال تغییر است.

وی افزود: پیام ها، زمینه ها و تصاویر زیبایی از شکل گیری یک تمدن نوین اسلامی مشاهده می شود، امروز نهرهای خروشان و جوشان مسلمانان در حال اتصال جوشان و خروشان به یکدیگر است.

سلامی ادامه داد: امواج پیوسته ای از فریاده های بلند مسلمانان در نقاطی که ممکن است و فریادهای خاموش مومنان در جایی که رژیم فرسوده و سرسپرده امکان خروش و فریاد مسلمانان را نمی دهند، علیه یک جنایت کهنه در تاریخ حیات بشر و به خصوص جهان اسلام در حال شکل گیری است.

وی گفت: امروز مسلمانان برای سی و هفتمین بار در حال پرده برداری و رونمایی از یک مظلومیت ۹۹ ساله در تاریخ هستند. در حال رونمایی از یک جنایت طولانی مدت که توسط تقاطع آرزو و استراتژی قدرتهای بزرگی همچون آمریکا و انگلیس و متحدان منطقه ای آنها بر ملت بی دفاع و مظلوم فلسطین روا داشته شده است.

سلامی افزود: داستان غم انگیز محروم کردن یک ملت ریشه دار در تاریخ از سرزمین خود و کاشتن بذر یک رژیم تصنعی و جعلی که به تجارت جنایت در عالم مشغول است، ماجرا دقیقاً از یکصد سال پیش آغاز شد. از سال ۱۹۱۶ میلادی که انگلیس و فرانسه در یک قرارداد سری به نام «سایس پیکوت» با چشم انداز فروپاشی امپراتوری عثمانی به تقسیم جهام اسلام و دنیای عرب بین خود پرداختند.

سلامی یادآور شد: به این رژیم ها هشدار می دهم و به مقامات سیاسی در شمال عراق که به تعهدات خود پایبند باشند. هر نقطه ای که مبدا شکل گیری یک تهدید علیه نظام جمهوری اسلامی ایران باشد بدون هیچ ملاحظه ای ویران خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: به رژیم های مرتجع هشدار می دهم که بازی کودکان با دم شیر را کنار بگذارید. اینجا ایران است. سرزمین مردانی که هنرشان شکستن استخوان قدرت های بزرگ است. این پیام ما است، همه بشنوند. واقعیتی است که اگر هوس کنند، می توانند آثار ویرانگر آن را به زودی ببینند. صبح پیروزی نزدیک است.

جانشین فرمانده سپاه عنوان کرد: ما تحت هدایت های رهبر انقلاب، قله های بلند پیشرفت، امنیت، اقتدار و عزت این سرزمین و جهان اسلام را خواهیم پیمود.