وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی /بیمه هنرمندان و خبرنگاران از روز شنبه تأمین خواهد شد 
چاپ 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی /بیمه هنرمندان و خبرنگاران از روز شنبه تأمین خواهد شد

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیمه تمامی هنرمندان،روزنامه نگاران واصحاب رسانه که عضو صندوق اعتباری حمایت هستند، از روز شنبه تأمین خواهد شد.

علی جنتی در گفت وگو با مهر با اشاره به لزوم حمایت از خبرنگاران، هنرمندان و اصحاب رسانه اظهار داشت:دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می کند در حد توان و امکانات موجود، بستر و زمینه فعالیت هر چه مطلوب تر فعالان حوزه فرهنگ را فراهم سازد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:یکی از کانون های توجه ما در حوزه فرهنگ به خبرنگاران و اصحاب رسانه معطوف می شود که تلاش شده اقداماتی برای تسهیل معیشت این گروه زحمتکش فراهم شود.

وی افزود:یکی از دغدغه های ما به موضوع بیمه هنرمندان و اصحاب رسانه باز می گردد که با تدابیر اتخاذ شده، از روز شنبه بیمه فعالان این عرصه تأمین و محقق خواهد شد.

جنتی عنوان کرد:تمامی هنرمندان و اصحاب قلم و رسانه مشروط بر اینکه از عضویت این صندوق برخوردار باشند، قادر خواهند بود از مزایایی که در این خصوص تأمین می شود، بهره مند شوند.

خلیل ارجمندی مدیر عامل صندوق حمایت از نویسندگان و هنرمندان نیز در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مهر، تعداد اعضای این صندوق را ۱۲ هزار نفر اعلام کرد که به جای پرداخت حق بیمه ۸۰۰ هزار تومانی، با پرداخت ۳۰۰ هزار تومان در سال، تحت پوشش بیمه این صندوق قرار خواهند گرفت.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو