آخرین وضعیت سربازان حادثه دیده/ وجود بار اضافی یا مواد مخدر در اتوبوس قابل تائید نیست 
چاپ 

آخرین وضعیت سربازان حادثه دیده/ وجود بار اضافی یا مواد مخدر در اتوبوس قابل تائید نیست

نماینده فسا در مجلس با تاکید بر وجود خطای انسانی در وقوع حادثه سقوط اتوبوس سربازان، گفت: موضوعات مطرح شده مبنی بر وجود بار اضافی یا جابجایی محصولات قاچاق و مواد مخدر در اتوبوس حامل سربازان قابل تایید نیست.

محمدجواد جمالی نوبندانی درخصوص آخرین اخبار از سقوط اتوبوس سربازان به دره در جاده نی‌ریز، گفت: طبق بازدید به عمل آمده از سوی تعدادی از نمایندگان استان فارس از بیمارستان شهید رجایی شیراز مشخص شد که غریب به ۲۰ نفر در این حادثه کشته شدند.

نماینده مردم فسا درمجلس شورای اسلامی، افزود: متاسفانه راننده این اتوبوس با ۶۵ سال سن خود نیز دراین حادثه مصدوم شده است، اما طبق گزارش‌های پلیس این فرد به رغم داشتن تجربه کافی، عملکرد مناسبی درکنترل اتوبوس نداشته است؛ البته ۲ نفر از این تعداد کشته شدگان از شهرستان فسا بوده و همگی جزو افسران وظیفه بودند.

وی با ابراز تاسف از وقوع چنین حادثه‌ای، تصریح کرد: به طورحتم پیگیری‌های لازم به منظور شناسایی دلایل وقوع این حادثه و اخبار مطرح شده در رسانه‌ها مبنی بر وجود بار اضافی یا مواد مخدر در اتوبوس انجام خواهد شد اما در حال حاضر درخصوص طرح برخی دلایل برای این حادثه نمی‌توان اظهارنظر قطعی کرد.

این نماینده مردم درمجلس دهم با تاکید براینکه خطای انسانی دراین حادثه محرز است، گفت: طبق اظهارنظر سرهنگ حمیدی رییس پلیس راه کشور خطای انسانی دراین حادثه مورد تائید است، همچنین اینکه راننده این اتوبوس با سن بالا قطعا نمی‌توانسته در شرایط بحرانی وسیله نقلیه را کنترل کند.

جمالی درخصوص روند درمان مصدومان این حادثه، گفت: مراحل اولیه درمان مجروحان در بیمارستان شهید رجایی شیراز به خوبی انجام شده و غریب به ۱۰ نفر هم درحال حاضر در آی سی یو بستری هستند که باید روند درمان آن‌ها با جدیت بیشتری پیگیری شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس نهم، افزود: به طورحتم ابعاد این حادثه باید به دور از حاشیه و هیاهو و به صورت فنی دنبال شده تا اصل جریان به طور روشن مشخص شود.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره چگونگی پیگیری حادثه نی ریز در مجلس، تاکید کرد: پیگیری این موضوع در مجلس قرار نیست در قالب سوال از وزیر خاصی مطرح شود اما به طور حتم کمیسیون‌های تخصصی مجلس پیگیری این موضوع را برای روشن شدن ابعاد آن در دستور کار قرار می‌دهند.ایلنا

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو