اولین نشست خبری مدیر عامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی با اصحاب رسانه 
چاپ 

اولین نشست خبری مدیر عامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی با اصحاب رسانه

نخستین نشست خبری شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارمی با موضوع “مرور قابلیت ها و امکانات بسته نرم افزار جامع بانکی «پردیس بانک»” روز سه شنبه بیست و پنجم خرداد ماه  با حضور خبرنگاران جراید، خبرگزاری ها و رسانه های خبری معتبر از جمله واحد مرکزی خبر، خبر آنلاین، روزنامه فناوری اطلاعات، روزنامه جهان صنعت، روزنامه شرق، روزنامه آسیا و… در محل سالن اجتماعات شرکت، برگزار شد.

به گزارش یمین  نیوز به نقل از روابط عمومی، هدف از این نشست، معرفی بیشتر دستاوردها و نتایج تلاش های شرکت در حوزه توسعه محصولات و اطلاع رسانی پیرامون امکانات و مزایای رقابتی این محصول جدید که پیش از این با حضور مدیران عالی رتبه نظام بانکی کشور، کارشناسان حوزه بانکداری الکترونیکی، اساتید و خبرنگاران صنعت، رونمائی گردیده بود، عنوان شده است.

در ابتدای این نشست، مدیر عامل و قائم مقام شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی توضیحاتی در ارتباط با سامانه مزبور ارائه و به بیان مزیت های رقابتی امکانات نرم افزار یاد شده پرداختند.

در ادامه خبرنگاران سؤالاتی را پیرامون موضوع مطرح و سؤالات مطرح شده توسط مدیر عامل، قائم مقام و مشاور مدیران شرکت پاسخ داده شد.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو