Logo of a company

حضور کریم باقری در باشگاه منتخبین تهران در محله کیانشهر

kar

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران، عصر امروز با حضور در محله کیانشهر و بازدید از باشگاه منتخبین تهران ضمن مشاهده تمرینات ورزشکاران نونهال و نوجوان این محله، به تحقق آرزوی یکی از کودکان ایتام ساکن محله پرداخت.

به گزارش  یمین نیوز  از روابط عمومی سرای محله کیانشهر شمالی، کریم باقری بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران ضمن حضور در باشگاه منتخبین تهران در محله کیانشهر از نزدیک تمرینات شاگردان پیمان قهرمانی را به تماشا نشسته و به آرزوی یکی از کودکان محله در راستای عضویت در مدرسه فوتبال جامه عمل پوشانید.

در راستای سنت حسنه کمک به ایتام و برآورده کردن آرزوهای کودکان بی سرپرست توسط هنرمندان و ورزشکاران مطرح و نامی کشور و نیز پرداختن به امور خیریه در ایام ماه مبارک رمضان، تحقق آرزوی محسن، پسر بچه ساکن کیانشهر یکی از بهانه های حضور کریم باقری در محله کیانشهر شد.

مرد اخلاق فوتبال ایران، عضویت در مدرسه فوتبال و داشتن دوچرخه را از آرزوهای محسن برشمرد و در حرکتی به یاد ماندنی با اهدای لباس تیم منتخبین تهران وی را به عضویت باشگاه منتخبین تهران درآورده و آموزش وی را به قهرمانی، مربی این باشگاه سپرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از تحقق آرزوهای کوچک کودکان، ادامه تحصیل و موفقیت در درس ها، کمک به خانواده و انجام تمرینات بسیار برای کسب موفقیت ورزشی را از توصیه های خود به محسن و همه نونهالان و نوجوانان علاقمند به فوتبال عنوان کرد.

کریم باقری شروع فوتبال خود را از کوچه پس کوچه های محل زندگی خود عنوان و عشق به فوتبال را اولین و مهم ترین هدف بازی خود معرفی کرد.

وی امکانات کنونی مدارس و باشگاه های تهران را نسبت به دوران کودکی خود بسیار خوب توصیف کرد.

پیمان قهرمانی، مربی فوتبال باشگاه منتخبین تهران در محله کیانشهر با ابراز خرسندی نسبت به انجام این عمل خداپسندانه و در راستای اهمیت حضور بازیکنان مطرح و قهرمانان ملی کشور در تمرینات تیم های پایه و نونهالان، حضور ورزشکاران مطرح ملی در این تمرینات را مهم ترین عامل ایجاد انگیزه و امید به پیشرفت در ورزشکاران عنوان کرد.

باشگاه منتخبین تهران در محله کیانشهر یکی از باشگاه های استعدادیابی در زمینه فوتبال نونهالان بوده و تاکنون شاهد درخشش ستاره های بسیاری در فوتبال ملی و لیگ برتر کشورمان از این باشگاه بوده ایم.