Logo of a company

اعتبار ۷۰ میلیاردی برای آبرسانی به شهر پرند/احداث واحدهای آموزشی پس از اسکان جمعیت

رییس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان تهران با اشاره به اینکه بخشی از رقم دریافتی شرکت عمران پرند از متقاضیان مربوط به تامین زیرساخت‌های این شهر است، افزود: این شرکت باید هزینه تامین زیرساخت‌ها را فراهم کند.

نعمت‌الله ترکی در گفت‌وگو با (ایسنا)، گفت: دولت و استانداری تهران تامین زیرساخت‌های شهر پرند را با جدیت دنبال می‌کنند. بر همین اساس و با توجه به تاکید استاندار تهران، آبرسانی این شهر از اولویت‌های استان قرار گرفته است.

وی افزود: در سفر اخیر رییس جمهور به غرب استان تهران، حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای موضوع آبرسانی شهر پرند اختصاص داده شد. با مصوب شدن اعتبار آبرسانی در این شهر، عملیات اجرایی از ابتدای سال ۱۳۹۵ آغاز شد.

وی ادامه داد: حوزه آبفا برای آبرسانی شهر پرند کار خود را آغاز کرد و تاکنون نیز این پروژه پیشرفتی معادل ۶۰ درصد داشته است. امیدواریم با این تدبیر مشکل آب شرب این شهر حل شود.

رییس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان تهران، تامین فضای آموزشی را دومین اولویت استان در خصوص تامین زیرساخت‌های شهر پرند خواند و افزود: مقرر شد پس از بررسی در هر نقطه‌ای که جمعیت ساکن شد و نیازمند فضای آموزشی بود، نسبت به احداث مدارس و واحدهای آموزشی منطقه اقدام شود.

وی افزود:معتقدم تا به حال در دو حوزه آبرسانی و آموزش اقدامات مناسبی انجام شده است و شهر در این عرصه‌ها بروز رسانی شده و مشکل چندانی نداشته باشد. اما ممکن است در برخی حوزه‌ها همانند برق و مخابرات اقدامات کمتری انجام شده باشد. البته در این حوزه ها نیز مشکل قابل توجهی وجود ندارد و بزودی این زیرساخت‌ها نیز تامین خواهد شد.

وی با تاکید بر وظایف شهرداری پرند و شرکت عمران شهر جدید پرند برای تامین زیرساخت‌ها گفت: آمادگی داریم که شهرداری و شرکت عمران را کمک کنیم تا در حوزه تامین زیرساخت‌ها برای شهروندان این شهر مشکلی وجود نداشته باشد.