امام جمعه اصفهان/ عکس‌هایی به دفتر من رسیده که زنان کنار زاینده‌رود مثل اروپا عکس گرفته‌اند / همین کارها را می‌کنید که رودخانه خشک شد 
چاپ 

امام جمعه اصفهان/ عکس‌هایی به دفتر من رسیده که زنان کنار زاینده‌رود مثل اروپا عکس گرفته‌اند / همین کارها را می‌کنید که رودخانه خشک شد

امام جمعه اصفهان با انتقاد شدیدنسبت به بدحجابی در اصفهان، گفت: من به عنوان رییس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اعلام می‌کنم این ستاد بدون مردم کاری از پیش نمی‌برد، در واقع دیگر کاری از ما بر نمی‌آید و بدون همت مردم نمی‌شود کار کرد.

به گزارش ایسنا، سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اصفهان در مصلی بزرگ اصفهان گفت: در اصفهان وضعیت حجاب بد است. عکس‌هایی به دفتر من رسیده است که زنان در کنار زاینده‌رود خشک مثل اروپا عکس گرفته‌اند همین کارها را می‌کنید رودخانه که خشک شد بالا دست آن هم خشک می شود.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: ما در انقلاب فرهنگی درست عمل نکرده‌ایم، در این چند سال حتی نتوانسته‌ایم دانشگاه را زنانه و مردانه کنیم، این چه انقلاب فرهنگی است که هیچ کار اساسی در آن انجام نشده است.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر کار فرد خاصی نیست، ادامه داد: تمام انسان‌ها موظفند و بر آن‌ها واجب است که مردم را به این فریضه الهی دعوت کنند.

وی به شبکه‌های اجتماعی و برخی از این شبکه‌هایی که مردم را به کشف حجاب دعوت می‌کنند، اشاره کرد و افزود: به وزارت ارتباطات و مخابرات می‌گویم اگر می‌توانید با سر دسته شبکه‌هایی که موجب بی‌عفتی می‌شوند برخورد کنید اگر این کار را نکنید رسالت خود را انجام نداده‌اید، مخابرات می‌تواند این افراد را پیدا و آنها را خفه کند.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: ما اگر گناه ببینیم و فقط نچ نچ کنیم فایده‌ای ندارد، نیروی‌ انتظامی برای امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند از بچه‌های حزب‌الهی استفاده کند

وی  افزود: دختری که در خانه تهی از اظهار محبت باشد با یک سلام و یک شاخه گل از راه به در می‌شود. این در حالی است که زن مدیر خانواده است و مرد را در دامن خودش پرورش می‌دهد. یکی از خصلت‌هایی که برای مردان بد ولی برای زنان به خصوص در مواجه با نامحرم خوب است تکبر نام دارد زن باید در برابر مردان نامحرم با تکبر حرکت کند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه بهترین عمل در ماه مبارک رمضان ترک گناه است، ادامه داد: اولین قدم برای رشد معنوی و رسیدن به سعادت ترک گناه است که باید نسبت به آن حساس باشیم.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به فرمان امام(ره) نسبت به تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی در ابتدای انقلاب، تصریح کرد: کار این ستاد تبدیل فرهنگ طاغوتی به فرهنگ اسلامی بود و بزرگانی از روحانی و غیر روحانی در آن عضو بوده و هستند و ریاست آن به عهده ریاست جمهوری است.

وی با اشاره به انقلاب فرهنگی و تبدیل فرهنگ طاغوتی به اسلامی تاکید کرد: قوانین خوبی تصویب شده است اما متاسفانه کاری که باید انجام می‌گرفته انجام نشده است، بودجه فرهنگی همه دولت‌ها کم بوده اما فقط نشستن و فکر کردن فایده کار نیست و کار را پیش نبرده است.

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو