اعلام جزئیات افزایش حقوق امسال بازنشستگان دولت 
چاپ 

اعلام جزئیات افزایش حقوق امسال بازنشستگان دولت

وزیر تعاون : براساس مصوبه هیئت دولت حقوق بازنشستگان بصورت پلکانی افزایش خواهد یافت .

علی ربیعی در حاشیه همایش چشم انداز اقتصاد ایران در سال ۱۳۹۵ در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه حقوق بازنشستگان بین ۱۲ تا ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت گفت : با اجرای طرح پلکانی ، بازنشستگانی که حداقل بگیر هستند حقوق ۷۵۰ هزار تومانی آنان معادل ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت .

وی افزود : برهمین اساس بازنشستگانی که ۸۰۰ هزارتومان ، ۸۵۰ هزارتومان و یا ۹۰۰ هزارتومان دریافت می کنند حقوقشان به ترتیب ۱۹/۵ ، ۱۹ و ۱۸/۵ درصد افزایش می یابد .

ربیعی کمترین افزایش حقوق بازنشستگان را ۱۲ درصد اعلام کرد و گفت : به این ترتیب بازنشستگانی که دریافتی انان یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان و یا بالاتر است مشمول افزایش ۱۲ درصدی خواهند شد .

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی فاصله حقوق بازنشستگان با تورم را ۶۷ درصد دانست و ابراز امیدواری کرد : با اجرای این طرح که چند سال ادامه خواهد یافت قدرت خرید بازنشستگان به میزان قابل توجهی افزایش یابد .

ربیعی درباره حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی نیز گفت : این هفته در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد .

وی همچنین به بیمه تکمیلی بازنشستگان دولت اشاره کرد و افزود : براساس تصمیم هیئت دولت مقرر شد هزینه بیمه تکمیلی این گروه از جمعیت کشور از محل درآمدهای صندوق بازنشستگی کشوری تامین شود .

ربیعی با بیان اینکه در این طرح بسته مناسبی برای بیمه تکمیلی بازنشستگان دولت درنظر گرفته شده است اعتبار پیش بینی شده ان را ۷۰۰ میلیارد تومان دانست و گفت : البته بخشی دیگر از هزینه های مربوط به بیمه تکمیلی از محل حق بیمه بازنشستگان تامین می شود .

درباره نویسنده

4439مطلب نوشته است .



نوشتن دیدگاه

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت یمین نیوز می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
تاسیس 1394

طراحی شده توسط گروه آرکو